Vabljeni na delavnico z naslovom Delovna sreča je ključ do uspeha.

 

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice

in

kooperativa za upravljanje znanja Paleta znanj

 

vas vabita na delavnico

Delovna sreča je ključ do uspeha

 v izvedbi Maje Lončar in Petre Božič Blagajac iz Palete znanj.

Delavnica se bo odvila v četrtek, 14. junija 2018, ob 14. uri,

na Andragoškem zavodu Maribor-Ljudski univerzi, Maistrova ulica 5, v Mariboru (učilnica 201).


Na junijskem srečanju Društva kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice boste govorili o tem, zakaj je lahko delovna sreča tisti odločilni strateški dejavnik, ki podjetja spremeni v zaželene delodajalce. Takšne, ki bodo pridobili in obdržali najboljše kadre, ustvarili več dobička in imeli srečne stranke, kar bistveno pripomore k njihovi večji konkurenčnosti (tudi na trgu delovne sile). 
Pogovor se bo odvijal na temo kaj je delovna sreča, kako postane način življenja, zakaj je pomembna in zakaj predstavlja pravo odločitev za podjetje. Seznanili se boste s primeri dobre prakse in poiskali načine, kako lahko poskrbite za svojo delovno srečo.

Paleta znanj – ambasadorji sreče

Verjamemo, da lahko samo podjetja, ki so usmerjena na človeka, uspevajo, se razvijajo in rastejo. Verjamemo, da je srečno podjetje produktivno in uspešno. Verjamemo, da bi delovna sreča morala biti strateška prioriteta vsakega posameznika ter vsake sodobne in odlične organizacije.
Naše poslanstvo je, da dvigujemo zavedanje o pomenu delovne sreče ter da soustvarjamo srečne in pozitivne organizacijske kulture.
Tako pomembno prispevamo tudi k izboljšanju življenja izven delovnega okolja.
Smo ponosni partnerji WooHoo inc, pionirja in vodilnega strokovnjaka na področju delovne sreče, ki že 15 let ustvarja srečna podjetja širom sveta. Več informacij najdete na https://www.facebook.com/paletaznanj/  in na blogu https://paletaznanjblog.wordpress.com/.


 

Udeležba na dogodku je brezplačna. Če se dogodka ne morete udeležiti,prepustite rezervirano mesto svojemu sodelavcu ali znancu, ki ga tema zanima. Do dodatnih informacij lahko dostopate na tej povezavi

 

22. andragoški kolokvij – osrednje strokovno srečanje v okviru projekta Teden vseživljenjskega učenja.

Andragoški center Slovenije (ACS) in Ljudska univerza Jesenice (LUJ) vabita na 22. andragoški kolokvij – osrednje strokovno srečanje v okviru projekta Teden vseživljenjskega učenja (TVU) 2018. Tudi letos bo ta dogodek organiziran na lokalni ravni, in sicer vas pričakujejo 7. junija ob 9. uri v dvorani Kolpern, ki se nahaja v muzejskem kompleksu Stara Sava na Jesenicah. 

Dogodek je namenjen premisleku o pomenu in priložnostih za razvoj ključnih kompetenc starejših odraslih, zato da bodo tudi v tem življenjskem obdobju dejavni in uspešni. Tema bo v panelnih razpravah skupaj s predstavniki udeležencev – starejših odraslih pa tudi organizatorjev, izobraževalcev in svetovalcev – obdelali z več vidikov. Na dogodku bodo tudi drugi zanimivi govorci, zato se obeta strokovno bogat program. Ta bo prepreden s kulturnimi točkami, ki jih pripravljajo Jeseničani. Obljubljajo, da bo prisrčno in zabavno.

Na voljo vam je spletna stran z več informacijami, pripenjamo različico programa za tisk. Spletne prijave pa se zbirajo vse do 4. junija na povezavi: https://pro.acs.si/ak2018/prijava

 

Vabljeni!

CyHRMA Annual Conference.

Združenje za upravljanje s človeškimi viri iz Cipra organizira letno HR konferenco 2018, ki bo potekala 6. junija, in sicer v hotelu Hilton Park.

Podrobnejši program in možnost registracije se nahaja na povezavi: http://www.cyhrma.org/MenuPages/annual-conference-2018.


 

 

Konferenca “From HR to RH – Respect for Humanity”.

Z veseljem vas vabimo na našo 10. jubilejno HR konferenco v Skopju. Letošnja konferenca nosi naslov “From HR to RH – Respect for Humanity”  in se bo odvila 31. maja 2018 v hotelu Aleksandar Palace. Namen tega visoko profesionalnega dogodka v Makedoniji je predstaviti in razkriti najboljše prakse, znanja in izkušnje managementa s strani uspešnih uglednih strokovnjakov, ki prihajajo iz znanih podjetij in organizacij.

Izbira letošnje teme “From HR to RH – Respect for Humanity”  je bila sprejeta na skupnem sestanku med kolegi iz upravnega in nadzornega sveta MHRA. Njihova točka je bila, da se v središču jubilejne konference osredotočimo na osnovno potrebo, pa tudi na najvišji cilj civiliziranega sveta, in to je spoštovanje do ljudi, spoštovanje človeštva, podpora njihovemu razvoju in priznavanju njihovega neprecenljivega pomena za organizacije.

Tudi letos, enodnevna konferenca ponuja bogat program s sodelovanjem uglednih govorcev iz tujine, vključno s pomembnimi HR menedžerji multinacionalnih podjetij ter izkušenimi svetovalci, trenerji in profesorji iz Italije, Slovenije, Grčije, Portugalske, Avstrije in Madžarske


Program konference:

Registracija je na voljo na tej povezavi: http://mhraconference.mk


 

Grafologija s predavateljico Neno Trampuš, neodvisno svetovalko za preiskavo rokopisov in podpisov.

 

Spoštovane članice in člani DKD DBK!

Bi želeli spoznati bodoče zaposlene in pridobiti informacije, ki jih kandidati verjetno ne bodo razkrili na prijavnih obrazcih ali intervjuju? Bi želeli prerazporediti obstoječi kader na mesta, kjer bo izkoriščen njihov talent, zavzetost?

 

 

Grafologija je ena izmed vej izrazne psihologije in prispeva k objektivnosti ocene kandidata.  Pomaga pri predstavitvi celovitega osebnostnega profila bodočega zaposlenega, česar ne zmore nobeno drugo orodje.  Grafologijo pogosto uvrščajo med mejne znanosti, vendar to ni, saj v raziskovanju pisav ni nič okultnega, skrivnostnega in posvečenega. Na intervju se človek lahko pripravi, da velik poudarek prvemu vtisu s primerno telesno govorico, z obleko in nastopom. Zakrije svoje slabe navade, zamolči lastnosti, ki bi mu lahko škodovale. Pisava pa je kot ogledalo, ki nam razkrije vidno sporočilo, kar lahko preberemo v besedilu, in nam na nezavednem sporoča tudi to, kakšen človek ga je napisal, kako se je takrat počutil, kakšne so njegove lastnosti. Rokopis je namreč projiciranje podzavesti na pisalno površino.

Na predavanju vas bo predavateljica Nena Trampuš, neodvisna svetovalka za preiskavo rokopisov in podpisov, seznanila z:

  • Z znanstveno ocenjevalno metodo vedenjskih lastnosti, brez uporabe kakršnihkoli diskriminatornih podatkov, brez kontakta s kandidatom.
  • Z uporabnostjo in sposobnostjo analize pisave najti prave ljudi za prava delovna mesta.
  • Kako in zakaj deluje analiza rokopisa.
  • Z nivoji na katerih spoznate človeka iz analize pisave.
  • S postopkom, elementi analize in rezultati.
  • S pomanjkljivostmi posameznih orodij za izbiro kadra.
  • Zakaj uporabljamo analizo rokopisa kot orodje za izbiro (brez invazivnih vprašanj izveste več kot je kandidat pripravljen povedati, izbirate osebnostne lastnosti edinstveno za vsako delovno mesto, ne potrebujete dragocenega časa za intervjuje …).
  • S pravnimi vidiki analize rokopisa.

Pridružite se nam v četrtek, 24. 5. 2018, ob 12.00 uri na predavanju Vedeti o zaposlenih tudi kar ne želijo ali ne znajo povedati. S predavanjem, ki bo v prostorih TPV-ja (Kandijska cesta 60, 8000 Novo mesto), bomo zaključili do 15.00.

Dogodek organizira Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele Krajine v sodelovanju s Sekcijo za ravnanje s človeškimi viri Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine. Dogodek je za člane DKD DBK in GZDBK brezplačen. Za nečlane je cena 20 EUR.

Prosimo, da svojo prijavo sporočite na el. naslov: a.campa@tpv.si.

 

Se vidimo!

Konferenca “Vlaganje v ukrepe za krepitev in ohranjanje duševnega zdravja zaposlenih – priložnost za večjo konkurenčnost in uspešnost podjetij”

 

Spoštovani,

vabljeni na uvodno strokovno konferenco

»Vlaganje v ukrepe za krepitev in ohranjanje duševnega zdravja zaposlenih – priložnost za večjo konkurenčnost in uspešnost podjetij«,

 ki bo  potekala v  četrtek, 7. junija 2018, od 9.00 do 14.20 ure, v Hotelu Betnava, Ulica Eve Lovše 15, Maribor.

 

Konferenca bo potekala v okviru projekta »Celovita psihosocialna podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (NAPREJ) – Zdravo in aktivno v prihodnost!«, ki ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (v nadaljevanju MDDSZ).

Na konferenci bo potekala razprava o različnih vidikih duševnega zdravja (starejših) zaposlenih in obvladovanju psihosocialnih dejavnikov tveganja, pri čemer se boste dotaknili nacionalne politike na tem področju, predstavili primere dobrih praks v podjetjih in se seznanili z osebnimi zgodbami in izkušnjami posameznikov.

Konferenca je namenjena delodajalcem, managerjem, kadrovskim delavcem, predstavnikom strokovne javnosti, pa tudi vsem ostalim, ki jih tema zanima in so tako ali drugače dejavni na tem področju.

Udeležba na konferenci je brezplačna.

Prosimo, da izpolnjeno prijavnico (v prilogi) posredujete do četrtka, 31. maja 2018, na elektronski naslovnaprej@stajerskagz.si.

V primeru vprašanj, pokličite na tel. št. : 02 220 87 26 (Aleš Kegl)


OKVIRNI PROGRAM UVODNE STROKOVNE KONFERENCE

8.30 – 9.00 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

9.00 – 9.20 UVODNI DEL

9.00 9.10 Uvodni nagovor Dušanka Lužar Šajt,
direktorica, Fundacija za izboljšanje zaposlitvenih možnosti PRIZMA, ustanova
9.10 9.20 Uvodni nagovor dr. Anja Kopač Mrak,
ministrica, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

9.20 –  14.00 PREDAVANJA

9.20

 

9.40 Uvod v predavanje:Predstavitev Resolucije o nacionalnem programu varnosti in zdravja pri delu 2018-2027 v R. Sloveniji – z vidika PSDT mag. Nikolaj Petrišič,
vodja Sektorja za varnost in zdravje pri delu, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
9.40 10.00 Kratek uvod v duševno zdravje zaposlenihIzsledki analize stanja na področju duševnega zdravja (zlasti starejših) zaposlenih in obvladovanja psihosocialnih dejavnikov tveganja Julija Peklar, univ. dipl. psih., Izobraževalno raziskovalni inštitut Ljubljana 
10.00 10.30 ODMOR
10.30 10.50 Izgorelost na delovnem mestu – osebna izkušnja  Damjana Bakarič,
novinarka, tekstopiska in urednica
10.50 11.10 Odgovornost za zdravje z vidika osebne zdravnice  Andrea Margan, dr. med., spec. medicina dela, prometa in športa
 11.30  12.30  KOSILO
12.30 13.00 Duševne in vedenjske motnje ter delazmožnost slovenskih delavcev

 

 prof. dr. Metoda DodičFikfak,
dr. med.,UKC Klinični inštitut za medicino dela, prometa in športa
13.00

 

13.20

 

Donosnost vlaganja v ukrepe ohranja in krepitve duševnega zdravja zaposlenih*

 

 Elizabeth Hampson,
Consulting Director, Monitor Deloitte
13.20 13.40 Prispevek na temo aktivnega staranja delovne sile

 

 Nataša Trček,
glavna inšpektorica RS za delo, Inšpektorat RS za delo
13.40 14.00 Skrb za duševno zdravje skozi oči pesnika in kantavtorja  Adi Smolar,
pesnik in kantavtor
14.00

 

14.20

 

Odprta razprava in sklepne misli moderatorja

* Predavanje v angleškem jeziku. Tolmačenje ni zagotovljeno.

 

Vljudno vabljeni!

Utrinki Slovenskega kadrovskega kongresa 2018.

Slovenski kadrovski kongres tudi letos uspešno za nami. Najlepše se zahvaljujemo vsem sponzorjem in partnerjem, ki so tako ali drugače pripomogli k uspešni izvedbi osrednjega kadrovskega dogodka pri nas, Slovenskega kadrovskega kongresa 2018.

Shranite datum!

4. in 5. april 2019

 

V našo družbo ponovno vabljeni 11. in 12. aprila 2019, ko bomo gostili EAPM Congress, ki se bo v prihodnjem letu prvič odvijal na območju vzhodne Evrope! V nadaljevanju si lahko ogledate tudi pismo, ki je ga predsednik EAPM namenil celotni slovenski HR skupnosti ter napovedal kadrovski kongres v letu 2019.

 

Spodaj pa z vami delimo letošnje fotoutrinke:

    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

 

 

Blended learning workshop.

Vabljeni na delavnico How to BLEND YOUR LEARNING& DEVELOPMENT program in order to GAIN MUCH HIGHER RETURN. 

Dogodek se bo odvil 31. maja 2018 ob 9. urisredišču Vitalis (Hladilniška pot 28, Ljubljana). Dogajanje se bo zaključilo ob predvidoma 17. uri.

Cena delavnice znaša 90 eur na udeleženca + ddv.

 

Svojo prijavo lahko oddate na TEJ POVEZAVI.

 

Svoje znanje in izkušnje bo na delavnici z nami delil gospod Viktor Lenart, Predsednik GROW Organisation Development Group in Partner pri Krauthammer za južno in centralno Evropo, Madžarska.

*Viktor Lenart je partner, Executive Coach in svetovalec GROW Group. Glavna področja dela so upravljanje sprememb in uresničevanje strategije, razvoj vodilnega kadra, razvoj prodaje, HR tranzicija, optimizacija procesov, razvoj posameznika in timov znotraj organizacij. 

 

 


 

Global HR Summit Slovenia.



Po fenomenalnem uspehu v 15 različnih državah sveta Global HR Summit končno prihaja v Slovenijo. REZERVIRAJTE si datum 7. junija 2018!

 

S predstavitvami nekaterih najinovativnejših svetovnih HR gurujev iz podjetij, kot so Emirates NBD, Nestlé, Nissan, Coca-Cola, Novo Nordisk, Telefonica, boste obvladali tudi najzahtevnejše kadrovske smernice v današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu. 

Ne odlašajte in si še danes zagotovite svojo vstopnico, saj je časa za prijavo le še do torka, 5. junija 2018.

*Za vse člane Slovenske kadrovske zveze vam ob registraciji pripada 10% popust.


SPOZNAJTE HR KOLEGE, KI BODO PRISOTNI NA ČETRTKOVEM DOGODKU:

  • Laurien Adriaenssens, Lead People Data Scientist, Nestle.
  • Sergio de la Calle, Global HR Transformation, Telefonica S.A.
  • Sergio Snyder, Area Director of Human Resources, Eastern Europe, Marriott Hotels International Limited.
  • Saša Strahinič, Senior Associate, Law firm Rojs, Peljhan, Prelesnik & partners.
  • Ramakrishna Movva, Phd, Head, Strategic HR & Organizational Capabilities, Group Human Resources, Emirates NBD.
  • Torben Pedersen, SVP HR Partner, Novo Nordisk.
  • Ron Thomas, Managing Director, StrategyFocused Group.
  • Andre De Wit, Former Vice President Learning, Carlsberg Group.

OKVIRNI PROGRAM STROKOVNE KONFERENCE


Celotno brošuro konference si lahko zagotovite TUKAJ.


Vljudno vabljeni!

 

Coaching: nepogrešljivo orodje vodenja!


Stalne in hitre spremembe tudi pri vodenju in razvoju sodelavcev terjajo drugačne pristope.  Tako coaching postaja vse bolj nepogrešljivo orodje vodenja in ključna kompetenca vseh, ki se v organizaciji ukvarjajo z vodenjem in razvojem sodelavcev. V mnogih organizacijah pa coaching postaja del kulture in prispeva k razvoju dialoga in učinkovitega sodelovanja na vseh nivojih.

 

Slovenska kadrovska zveza vas v sodelovanju z Inštitutom Olos vabi na strokovno srečanje

Coaching: nepogrešljivo  orodje vodenja

 ki bo potekalo 11. maja 2018 od 9.00 – 12.00 v prostorih Maxi kluba na Trgu republike 1, 1000 Ljubljana.

 

Program: 

8.40 – 9.00 Zbiranje in registracija udeležencev
9.00 – 10.30 Uvod predstavnikov organizatorjev

Coaching: nepogrešljivo  orodje vodenja  – 1. del (Saima Butt)

10.30 – 10.45 Odmor
10.45 – 12.00 Coaching: nepogrešljivo  orodje vodenja  – 2. del (Saima Butt)

Predstavitev dobre prakse podjetja Mercator d.d. in Petrol d.d.

Vprašanja odgovori

Povzetek in zaključek

*prispevek gostje Saime Butt bo potekal v angleškem jeziku

 

Gostja, Saima Butt, Master Certified Coach (MCC) in Certified Mentor Coach (CMC) iz Oxforda, nas bo popeljala skozi razmišljanja, prakse in možnosti o vrednosti, ki jo coaching lahko prinese organizaciji. Spoznali bomo kako coaching uporabiti za usklajevanje skupnih ciljev za doseganje želenih rezultatov. Z uporabo coachinga in najnovejših dognanj nevroznanosti v coachingu povabimo in odpremo prostor za vodje in sodelavce k ustvarjalnemu razmišljanju, kreativnosti in tudi prevzemanju tveganj za doseganje učinkovitih sprememb in trajnostnih rezultatov.

Razvoj internega coachinga kot del strategije razvoja sodelavcev v organizaciji,  je lahko ključen za razvoj organizacije. Pomemben del tega je tudi izbor kadra vključenega v coaching. Saima bo na podlagi večletnih izkušenj dela z različnimi organizacijami tako v zasebnem kot javnem sektorju z udeleženci delila izkušnje, kaj se je v praksi organizacij pokazalo kot učinkovito, spoznali pa bomo tudi dobro prakso podjetij Mercator d. d. in Petrol d.d. 

 

Dogodek je za vse zainteresirane BREZPLAČEN, člani ki delujejo v okviru Slovenske kadrovske zveze pa imajo prednost pri prijavi. Prijave zbiramo na tej povezav do zapolnitve mest.


Kot dodatno ugodnost imajo člani društev, ki delujejo v okviru Slovenske kadrovske zveze popust tudi na 2,5 dnevni trening, ki ga izvaja Saima Butt in bo potekal od 11. – 13. 5. 2018 v Ljubljani. Več informacij na povezavi.

 

Vljudno vabljeni!