8th HR Minds Employer Branding Forum


How can HR add value when promoting the business culture? How to develop a strategy of Right Job for the Right Person at the Right Career Developmental Stage? What are the trends in digitalization? At 8th HR Minds Employer Branding Forum we will be discussing answers to these and related hot questions. Speakers from companies like: DHL, Ferrero, Adidas, Telenor, Bloomberg and many more will be present at conference. For more information, request the agenda!


Člani SKZ se lahko konference udeležite po znižani ceni, in sicer izpolnite obrazec, ki se nahaja tukaj, na zadnji, 10. strani dokumenta. Obrazec nato pošljite na elektronski naslov booking@glceurope.com.

Vse podrobnejše informacije o govorcih, programu in poteku celotne konference pa si lahko priskrbite na tej povezavi.


 

Vabilo: Poklici Prihodnosti – Kako Preživeti Na Trgu?

Moja zaposlitev, Cene Štupar – CILJ in Minicity vas vabijo, da se jim pridružite na DPlacovem dogodku meseca »Poklici prihodnosti – Kako preživeti na trgu?«, ki bo potekal v petek, 23. 6. 2017 ob 10:00 uri v Minicityu.


Možgani nikoli ne počivajo. Živimo v informacijski dobi, kjer se naše navade in ustaljeni rituali spreminjajo zelo pogosto, zato sta prilagodljivost in učenje ključnega pomena. Informacijska doba je bistveno vplivala na trg dela in se je prelevila v dobo konceptov. Spreminja se trg, posledično se moramo tudi ljudje temu prilagoditi. In prav prilagodljivost je ena bolj zaželenih kompetenc pri delodajalcih, ki nas dela bolj zaposljive in konkurenčne. Zato ne gre zanemariti vseživljenjskega učenja, kajti kariera se danes prične z rojstvom in se ne konča, ko nastopimo zasluženo upokojitev.

Spremembe pa na nas ne prežijo samo na delovnem mestu, temveč zaznamujejo naš vsakdan. Pametni telefoni, avtomatizirano parkiranje, pametne televizije in vsa ostala sodobna tehnika od nas zahteva konstantno učenje in sprejemanje novosti.


Sogovorniki aktivnega pogovora

Pridružili se bodo strokovnjaki s področja izobraževanja, zaposlovanja, kariernega svetovanja in podjetniki, ki že živijo industrijsko revolucijo 4.0:

  • mag. Bojan Hajdinjak, direktor Javnega zavoda Cene Štupar – CILJ, največja izobraževalna institucija za izobraževanje odraslih v Sloveniji, kjer se letno izobražuje več kot 9.000 odraslih,
  • Saša Boštjančič, direktorica zaposlitvenega portala mojazaposlitev.si – portal mesečno povezuje preko 400.000 iskalcev zaposlitve z mrežo preko 12.000 podjetij tako iz Slovenije in tujine,
  • Engelbert Zupanc, direktor ItehLab d.o.o. – navdušenci nad 3D tiskom, ki stopajo v korak z modernimi tehnologijami in poklici prihodnosti,
  • Miha Culiberg, ustanovitelj in direktor Minicity igralnega mesta, ki najmlajšim omogoča, da se preizkusijo v različnih poklicih,
  • Aleksandra Igličar – Čepon, vodja kariernega središča na Zavodu RS za zaposlovanje v Ljubljani,
  • Igor Pauletič, direktor FrodX d.o.o., pobudnik prevoda knjige Četrta industrijska revolucija,
  • Maruša Goršak, karierna svetovalka KADIS kadrovsko izobraževalni inženiring d.o.o.,
  • mag. Lucija Sajevec, direktorica AMZS d.d. – Zveza, ki ima 75.000 članov in preko 350 zaposlenih, ki so se zaradi digitalizacije in avtomatizacije primorani učiti na vsakem koraku.

    Pogovor bo vodila Mateja Feltrin Novljan.


Lokacija:

Parkirna mesta so vam brezplačno na voljo v neposredni bližini.
Za lažji dostop preverite lokacijo.

Prosimo, da zaradi lažje organizacije potrdite svoj prihod do 21. 6. 2017 s KLIKOM na PRIJAVA.

Pohitite s prijavo, saj je število mest omejeno (70 udeležencev). Dogodek je v okviru Tedna vseživljenjskega učenja BREZPLAČEN.

 

 

Organizatorji dogodka:
Saša Boštjančič, Bojan Hajdinjak in Miha Culiberg

Partnerji dogodka: 

 


Vabilo na 4. konferenco o zavzetosti

Slovensko društvo za odnose z javnostmi in Slovenska kadrovska zveza organizirata že 4. konferenco o zavzetosti.

Tokratna tema konference bo Čuječnost v delovnih organizacijah – zgolj krepitev posameznika ali ustvarjanje uglašene organizacije?

Čuječnost je namensko usmerjanje pozornosti na različne objekte našega zavedanja: na naše misli, čustva, telesne zaznave in dražljaje iz naše okolice. Sprejemanje naših notranjih vsebin lahko močno pripomore k ohranjanju naše pozornosti, ustvarjanju notranje mirnosti, kar je pomembno izhodišče ne le za boljše duševno počutje, temveč tudi  za iskanje novih rešitev, ustvarjalnost in zavzetost.


Na konferenci bomo:

– spoznali številne učinke krepitve čuječnosti,

– prakso izkusili na lastni koži (skozi delavnico),

– pojasnili, zakaj največje svetovne korporacije že nekaj let vpeljujejo programe čuječnosti,

– predstavili načine za uvedbo programov čuječnosti v organizacije in osvetlili izzive, ki so pogosto prisotni pri tem.

 

Predavatelja sta dolgoletna strokovnjaka na področju čuječnosti:

Maja Bajt, univ. dipl. psih., Društvo za razvijanje čuječnosti

Robert Križaj, univ. dipl. ekon., Center za čuječnost

 


Dogodek bo potekal v torek, 26. 9. 2017, od 13.00 do 16.00 na Fakulteti za družbene vede.

Vljudno vabljeni!

Interaktivna delavnica Tanka črta odgovornosti

 

Spoštovane članice in člani DKD DBK!

Vljudno vabljeni na delavnico Tanka črta odgovornosti, kjer bo predavatelj Jani Prgić  na zabaven način odpiral resne teme iz našega dela in osebnega življenja tako, da se bo vsak zelo dobro prepoznal v predstavljenih primerih.  Delavnica Tanka črta odgovornosti nastavlja ogledalo vsem nam in razgalja nezavedne vedenjske vzorce, s katerimi se odmikamo od osebne odgovornosti, pri čemer obtožujemo druge, da so neodgovorni. Na koncu delavnice bomo skozi osebne izkušnje prišli do razumevanja, kako pomembno je, da se dvignemo iz vloge žrtve v aktivno prevzemanje odgovornosti za rezultate in kakovost svojega dela, kariere, osebnega razvoja in zadovoljstva.

 

Pred interaktivno delavnico vas vabimo še na kratko 30-minutno predstavitev aktualnih možnosti brezplačnega izobraževanja in svetovanja za starejše zaposlene. Strokovni sodelavci Centra za izobraževanje in kulturo Trebnje ter Razvojno izobraževalnega centra Novo mesto nam bodo predstavili  dva projekta, ki omogočata starejšim zaposlenim brezplačno izobraževanje in svetovanje na področju izobraževanja.

 

Dogodek organizira Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele Krajine v sodelovanju s Sekcijo za ravnanje s človeškimi viri Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine. Dogodek je za člane DKD DBK in GZDBK brezplačen. Za nečlane je cena 40 EUR.

 

Se vidimo  v torek,  20. junija 2017, ob 12.15 v prostorih Šolskega centra Novo mesto – novi prizidek predavalnica N1-2 na I.traktu

Prosimo, da svojo prijavo sporočite najkasneje do četrtka, 15. junija 2017, do 15. ure na el. naslov: a.campa@tpv.si.

 

Več o programu delavnice si preberite v programu.

 

Mednarodna konferenca “Varnost in zdravje pri delu v spreminjajočem se svetu dela”

Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti v sodelovanju z Evropsko agencijo za varnost in zdravje pri delu, organizira mednarodno konferenco “Varnost in zdravje pri delu v spreminjajočem se svetu dela”, ki bo potekala pod častnim pokroviteljstvom predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja.

Konferenca bo namenjena razpravi o avtomatizaciji, robotizaciji in digitalizaciji delovnega okolja ter z njimi povezanimi novimi in nastajajočimi tveganji. Pozornost pa bo namenjena tudi staranju  delovne sile in vzdržnosti delovnega življenja ter spodbujanju inovacij na delovnem mestu. Podrobnejši program konference si lahko ogledate tukaj.

Konferenca bo potekala na Brdu pri Kranju v petek, 16. junija 2017.

Predhodna prijava udeležbe je obvezna. Prijavite se lahko tukaj. 

#truZagreb 2017 – The Recruitment Uncoference

V Zagrebu se bo letos odvil že 2. #tru– The Recruitment Uncoference. 

Dogodek se bo odvil 5. junija 2017.

Na enem mestu se bodo zbrali HR strokovnjaki, ki bodo delili svoje znanje, informacije in rešitve.

Člani SKZ se dogodka lahko udeležite po znižani ceni 27€.

Vstopnice za dogodek lahko rezervirate (Promo koda: “irishrecruiter-150”) preko povezave. Če vas zanimajo še kakršnekoli dodatne informacije o samem dogodku pišite na hello@irishrecruiter.com

 Lahko postanete tudi “Track Leader”. Več o tem si lahko preberete tukaj.

Uvodno izobraževanje: upravljanje z raznolikostjo skladno z novostmi ZGD-1I

Ekvilib Inštitut vabi na brezplačno uvodno izobraževanje o raznolikosti in zakonodajnih novostih, vezanih na pripravo izjave o upravljanju družbe z elementi raznolikosti

21.3.2017 je bila sprejeta novela k Zakonu o gospodarskih družbah, ki za podjetja, ki so zavezana k reviziji, predvideva, da morajo v izjavo o upravljanju družbe vključiti opis politike raznolikosti v organih vodenja ali nadzora družbe glede vidikov, kot so na primer spol, starost ali izobrazba in poklicne izkušnje, ter navesti cilje, način izvajanja in dosežene rezultate te politike v obdobju poročanja.

Da bi se lahko na spremembe pravočasno pripravili, vabimo na uvodno izobraževanje, kjer bomo predstavili zakonodajne novosti, vezane na izjavo o upravljanju družbe s politiko raznolikosti, naredili uvod v področje raznolikosti ter spregovorili o tem, kako lahko podjetja začnejo pripravljati lastno strategijo raznolikosti.

Izobraževanje vodita Aleš Kranjc Kušlan in Petra Hartman, ECQA certificirana managerja za raznolikost.


DATUM IN LOKACIJA:

9. junij 2017, Medvedova 28, 1000 Ljubljana, 11.00-13.00

Rok za prijavo: 7.6.2017

Udeležba je brezplačna, število mest pa je omejeno na 15.


KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Na izobraževanje vabimo kadrovske managerje, sodelavce za področje družbene odgovornosti, pooblaščence za kakovost.

Za vsa vprašanja smo vam na voljo:
Ekvilib Inštitut
Telefon: 01 430 3751 ali 01 430 3752
Mobilni telefon: 041 878 131
E-pošta: info@ekvilib.org
www.ekvilib.org

Vabilo na 5. Konferenco o razvoju kadrov – Skupaj nad izzive jutrišnjega dne

5. KONFERENCA O RAZVOJU KADROV


24.-25.5.2017 Kongresni center Thermana Laško

“SKUPAJ NAD IZZIVE JUTRIŠNJEGA DNE”

 

Kaj nam prinašajo trendi na področju trga dela?

Želite vedeti več o razvoju kadrov v generacijsko raznoliki družbi?

Pogosto poslušate o starejših zaposlenih, ne veste pa, kaj bi naredili zanje?

 


Odgovore na ta vprašanja bomo iskali na 5. konferenci o razvoju kadrov “Skupaj nad izzive jutrišnjega dne”, ki bo potekala pod častnim pokroviteljstvom predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja.

Pridružite se nam!

⇒Prvi dan konference bomo govorili o kadrovskih izzivih in spremembah na področju trga dela v slovenskem in evropskem prostoru ter možnih prilagoditvah nanje, o pomembnosti vlaganja v kompetence kadrov. Posebno pozornost bomo namenili upravljanju s starejšimi zaposlenimi, medgeneracijskemu sodelovanju in vodenju. 

Nadvse zanimiva bo okrogla miza, kjer bodo priznana slovenska podjetja predstavila svoje izkušnje in  prakse s področja kadrovskega upravljanja starejših zaposlenih.
                           
⇒Drugi dan konference bo v celoti namenjen delavnicam. Izbirali boste lahko med 5 celodnevnimi delavnicami. Vodili jih bodo priznani strokovnjaki, ki bodo poskrbeli za praktični vidik aktualnih vsebin, predstavljenih na prvem dnevu konference.    

 


Prijavite se lahko preko spletne prijavnice, najkasneje do petka, 19. 5. 2017. Udeležba na konferenci je brezplačna.

Pohitite s prijavo, število mest je omejeno. Konference se je mogoče udeležiti oba dneva skupaj ali samo posamezni dan.

Namestitev:
Udeleženci konference imajo pri rezervaciji bivanja v času konference zagotovljene posebne ugodnosti. Bivanje uredite neposredno pri ponudnikih prenočitvenih kapacitet. Več

Dodatne informacije:
Za dodatna pojasnila smo dosegljivi na elektronskem naslovu: konferenca@sklad-kadri.si ali telefonski številki 01 43 41 567.
Več informacij si lahko preberete na spletni strani.


Konferenca bo izvedena v okviru projekta Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI),

delavnice pa tudi v okviru projekta Kompetenčni centri za razvoj kadrov (KOC).

Dogodek sofinancira Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. 

Utrinki Slovenskega kadrovskega kongresa 2017

Slovenski kadrovski kongres tudi letos uspešno za nami. Najlepše se zahvaljujemo vsem sponzorjem in partnerjem, ki so tako ali drugače pripomogli k uspešni izvedbi osrednjega kadrovskega dogodka pri nas, Slovenskega kadrovskega kongresa 2017. 

 

Zbudimo se, digitalizacija je tukaj!

Veseli smo, da ste bili del zgodbe
 

SLOVENSKEGA KADROVSKEGA KONGRESA 2017 

in se skupaj z nami pripravljali na izzive, ki jih prinaša novi digitalni svet, kateri je že in še bo pomembno zaznamoval tudi HR področje.

Upamo, da smo vam z odličnimi govorci na kongresu približali digitalne izzive in pomagali poiskati
odgovore za vašo prakso!

Kongres je bil prežet z ogromno odlične energije vas, kadrovskih managerjev in strokovnjakov, ki ste se letos res v velikem številu zbrali na kongresu, se povezovali, učili in družili.

                 

Hvala vam, ker ste s svojo pozitivno energijo in sodelovanjem tudi sami soustvarjali kongres!

     


Vaša delovna e-gradiva

Do e-gradiv tistih predavateljev, ki dovoljujejo objavo, lahko dostopate tukaj. V prihodnjih dneh jih bomo še dopolnili.

Foto utrinki s kongresa

Dogajanje na kongresu je bilo zelo pestro in zajeli smo ga v bogati fotogaleriji z utrinki s predavanj, vašega doživljajskega učenja in grajenja Mehiške železnice, dobrodelnega teka, večernega druženja in podelitve priznanj odličnim na področju kadrovskega managementa.

Fotoutrinke si lahko ogledate na Facebook strani Planeta GV in jih všečkate! Za vse tiste brez Facebooka pa si fotografije lahko ogledate tukaj.

   


Vaše povratne informacije o kongresu

Za vaše takojšnje povratne informacije o prispevkih na kongresu preko Mentimetra se vam lepo zahvaljujemo in vas vabimo, da nam vse, še podrobnejše povratne informacije o celotnem dogajanju na dogodku zaupate v e-anketnem vprašalniku.

Tako bomo lahko prihodnje leto še boljši in se še bolj približali vašim željam ter predlogom.

Med tistimi, ki nam boste v e-anketi zaupali vaše ime, bomo izžrebali brezplačno kotizacijo za Slovenski kadrovski kongres 2018!

Splača se torej sodelovati!


Digitalizacija je tukaj, prinaša nam nove in nove izzive.

Želimo vam, da čim mirneje plujete skozi digitalni svet in

nasvidenje prihodnje leto!

Planet GV in Slovenska kadrovska zveza 

Z nami na kongresu so bili sponzorji, partnerji in podporniki kongresa: