Kje smo in kam gremo?

Drage članice in dragi člani DKD Ljubljana!

Vabimo vas na redno letno skupščino društva, na kateri se bomo ozrli v preteklost
in ocenili opravljeno delo ter predstavili smer, v katero želimo v prihodnosti.

Skupščina bo potekala v četrtek, 18. maja, ob 17. uri, v veliki sejni sobi v 4. nadstropju Addiko banke,

na Dunajski cesti 117.

Sooblikujte delovanje društva v prihodnosti in se nam pridružite
ter z nami delite vaše mnenje in pričakovanja!

Svojo udeležbo sporočite na: dogodki.dkdlj@gmail.com

Dnevni red skupščine:

1. Izvolitev delovnega predsedstva,

2. potrditev dnevnega reda,

3. pregled finančnega poslovanja v letu 2016,

4. predstavitev načrtov za 2017 in 2018,

5. razno.

Vljudno vabljeni!

Kako lahko kadrovski delavci rešujejo vsakodnevne nesporazume in probleme v podjetju?

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice

in

društvo Toti DCA – dnevni center aktivnosti Maribor

 vas vabitana predavanje in razpravo:

Kako lahko kadrovski delavci rešujejo vsakodnevne nesporazume in probleme v podjetju?

v četrtek 13. aprila 2017 ob 14.00 uri

na prostorih društva Toti DCA, Partizanska cesta 12 (1. nadstropje), Maribor.

Spoznali boste:

Vzroke in posledice nesporazumov in problemov

Prednosti  in načine reševanja nesporazumov in problemov

Uporabo veščin za reševanje nesporazumov

(aktivno poslušanje, zrcaljenje, preverjanje, povzemanje)

Predavateljica:

Gospa Jelka Segulin je trenerka mediatorjev ter mediatorka, z dolgoletnim  delovanjem na področju usposabljanja veščin reševanja problemov in izvajanja  mediacij ter dolgoletna kadrovska delavka.

Udeležba na dogodku je brezplačna. Če se dogodka ne morete udeležiti,prepustite rezervirano mesto svojemu sodelavcu ali znancu, ki ga tema zanima.

 Istočasno vas vabimo k ogledu nove FB strani društva. 

 Ne prezrite Kodeksa etike kadrovskih strokovnjakov Slovenije na

http://www.skz.si/wp-content/uploads/Kodeks-SKZ.pdf

 Društvo DKD Maribor

mag. Mirjana Ivanuša-Bezjak, predsednica

Kadrovski managerji, majorji kadrovskih služb v digitalni vročici

»Kadrovske managerje rad imenujem kar majorje kadrovskih služb, saj na svojem polju delovanja vodijo več sočasnih bitk. Ena izmed bitk, ki postaja vedno večji izziv je t.i. negovanje notranje poslovne kulture, klime in vzdrževanje ustrezne ravni energije. Saj ne, da bi bilo na voljo premalo tehničnih rešitev, bolj gre za vprašanje spreminjanja narave dela, kot tudi narave zaposlenih, in sprejemanja določene kulture. Kadrovik je danes pred izzivom, da zaposleni živi nekaj vzporednih digitalnih življenj in je s tem vpet v nekaj vzporednih kultur, kar je na eni strani priložnost za obogatitev notranje kulture podjetja, na drugi strani pa zahteva več napora pri vzpostavitvi enotne poslovne kulture.

Ustvarjati vzdržen ekosistem organizacije v dobi digitalizacije ni šala. Zahteva znanje in modrosti vseh generacij, prav tako pa si ustvarjanje tega ekosistema ne znam več predstavljati brez digitalnih orodij. Zato pa potrebujemo digitalno dinamične posameznike.”

Vuk Čosić, digitalni umetnik, ki ustvarja in kroji digitalno kulturo že 25 let, vaš predavatelj na kongresu

 

Vstopite v digitalni svet dela z nami!


Slovenski kadrovski kongres se postavlja na evropski zemljevid HR dogodkov

»Kadrovski kongres je odlična priložnost za pridobivanje informacij o najbolj aktualnih temah na področju ravnanja z ljudmi pri delu ter za navezovanje in utrjevanje stikov s kolegi, ki ga krasita še dobrodelna nota in privlačna lokacija. V zadnjih letih je kadrovski kongres svojo vsebino obogatil z gostujočimi tujimi predavatelji, ki mu s svojimi pogledi in izkušnjami dajejo mednarodno komponento, zaradi česar je se bolj zanimiv in se z lahkoto postavlja na evropski zemljevid tovrstnih dogodkov.«

Metoda Debeljak, Direktorica službe za upravljanje z zaposlenimi, Zavarovalnica Triglav, d.d.

PROGRAM


Kongres z dobrodelno noto!
Naredite nekaj dobrega zase in za druge, udeležite se dobrodelnega teka oz. pohoda »Planet za Planet”!

Sredstva, zbrana z startninami bomo namenili društvu Petka za nasmeh za neposredno pomoč otrokom pri finančnem zagotavljanju njihove šolske prehrane ter ostalih šolskih aktivnosti.

Sponzor teka je Modra zavarovalnica.


Z vami na kongresu:

Skupina Kariera je od ustanovitve leta 2005 postala eno največjih kadrovskih podjetij v Sloveniji. Letno v Karieri opravimo več kot 10.000 selekcijskih postopkov ter pomagamo do zaposlitve več kot 1000 kandidatom. Sodelujemo z večino največjih slovenskih podjetij in imamo dnevni dostop do baze več kot 150.000 iskalcev zaposlitve. Intenziteta ter obseg dela nas uvršča v sam vrh podjetij z vidika vodenja postopkov novih zaposlitev. Če iščete pravo osebo ali pravo delovno mesto, se najprej posvetujte s Karierinim strokovnjakom. Sodelovanje s Kariero vam omogoča dostop do najrazličnejših informacij s področja trga dela in zaposlitvenih priložnosti.


Sponzorji in partnerji:

Podporniki kongresa:

Postanite mojster ocenjevalnega centra

17.–18. in 26. maj 2017, od 9.00 do 15.00 ure

Center za psihodiagnostična sredstva, Litostrojska 44d Ljubljana

Ocenjevalni center (v angl. assessment centre) je ena izmed najbolj učinkovitih metod selekcije in razvoja kadrov. Ustrezno oblikovane praktične naloge nudijo uporabne informacije o produktivnosti in vedenjih udeležencev. Večkratno preverjanje različnih kompetenc z več ocenjevalci daje metodi visoko zanesljivost, veljavnost in objektivnost. Ocenjevalni center ima precej prednosti, a podjetja pogosto odvrne njegova cena. Ta je precej nižja, če ocenjevalni center izvedete v podjetju, s svojimi strokovnjaki. Celoten postopek ni tako zahteven, ko spoznate, kako se ga lotiti.

Na delavnici bomo razkrili skrivnosti uspešnih ocenjevalnih centrov. Naučili se boste oblikovati zanimive naloge in moderirati celotno preizkušnjo. Z vami bomo delili primere nalog, ki jih lahko uporabite za preverjanje različnih kompetenc. Posvetili se bomo ocenjevalnim lestvicam, točkovanju rezultatov in usposabljanju ocenjevalcev. Na koncu boste ocenjevalni center tudi izvedli, pri čemer boste tako v vlogi moderatorja kot v vlogi ocenjevalca.
Po zaključeni delavnici boste samostojno izvajali ocenjevalne centre. Metoda vam bo v pomoč pri različnih kadrovskih odločitvah, med drugim tudi za:

  • selekcijo zunanjih ali notranjih kandidatov za vodstvena in strokovna delovna mesta,
  • ugotavljanje razvojnih potreb zaposlenih,
  • razvoj kompetenc zaposlenih.

NAUČILI SE BOSTE

  • Samostojno oblikovati različne tipe praktičnih nalog ocenjevalnega centra.
  • Načrtovati celotno logistiko ocenjevalnega centra: urniki, materiali, izbira ocenjevalcev, ocenjevalni listi, moderiranje preizkušnje.
  • Usklajevati ocene različnih ocenjevalcev.
  • Udeležencem podati povratno informacijo, ki bo temeljila na ugotovljenih vedenjih.

METODE DELA

Na delavnici prevladuje izkustveno delo, kjer boste v timih oblikovali naloge, sestavljali ocenjevalne liste, vodili preizkušnje, ocenjevali kompetence in podajali povratne informacije o rezultatih preizkušnje. Zaradi poglobljenega dela bomo na delavnico sprejeli največ 12 udeležencev.


PROGRAM DELAVNICE

Delavnica poteka 17., 18. in 26. maj 2017 od 9.00 do 15.00 z vmesnimi odmori. Srečevali se bomo v Centru za psihodiagnostična sredstva na Litostrojski 44 v Ljubljani.

  1. dan: 17. maj 2017
  • Primeri ocenjevalnih centrov
  • Analiza dela in priprava kompetenčnega profila za delovno mesto
  • Primeri nalog v ocenjevalnem centru: skupinske in individualne naloge, igre vlog, pisne naloge, analitične naloge, predstavitvene naloge
  • Matrika opazovanih kompetenc in najbolj primernih nalog za posamezno kompetenco
  • Iskanje informacij in navdiha za oblikovanje nalog
  • Načrtovanje urnika ocenjevalnega centra
  1. dan: 18. maj 2017
  • Oblikovanje natančnih navodil za udeležence, napotkov za ocenjevalce in pomožnih gradiv
  • Priprava ocenjevalnih listov in opazovalnih shem
  • Moderiranje preizkušnje
  • Trening opazovanja vedenj
  • Usklajevanje ocen več ocenjevalcev za zagotavljanje točnosti in konsistentnosti ocen
  • Povratne informacije udeležencem na osnovi opaženih vedenj
  1. dan: 26. maj 2017

Tretji dan je namenjen dejanski izvedbi ocenjevalnega centra. Udeleženci vašega ocenjevalnega centra bodo študentje. Do tretje delavnice boste pripravili naloge, moderirali preizkušnjo, opazovali vedenja, ocenili kompetence in študentom podali povratne informacije o rezultatih preizkušnje. Vse to pod vodstvom dveh izkušenih trenerjev.


KOTIZACIJA

Kotizacija tridnevnega usposabljanja je 345,00 EUR + 22 % DDV. 10 % popust za prijave do vključno 18. 4. 2017. 15 % popusta za člane Slovenske kadrovske zveze ali člane Društva psihologov ali 15 % popusta za drugega in nadaljnje udeležence iz iste organizacije. Popusti se ne seštevajo.
Račun boste prejeli po končanem usposabljanju. Izpolnjeno priloženo prijavnico prosim posredujte na spodnji naslov.

»Kako z boljšo organizacijo dela in boljšim vodenjem do varnega in zdravega delovnega okolja«

Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti najavlja naslednja brezplačna dogodka, ki sta namenjena še zlasti vodilnim in vodstvenim delavcem iz gospodarstva, kot tudi kadrovskim delavcem in strokovnim delavcem na področju varnosti in zdravja pri delu:
· 2-dnevni seminar »Kako z boljšo organizacijo dela in boljšim vodenjem do varnega in zdravega delovnega okolja« (Ljubljana, 12. in 19. april 2017) in

· 2-dnevni seminar »Kako z boljšo organizacijo dela in boljšim vodenjem do varnega in zdravega delovnega okolja« (Ljubljana, 10. in 17. maj 2017).

PRIJAVNICA

Program

Vabilo

Trajnostno poslovanje kot temelj poslovne strategije in predstavitev sistema certificiranja Družbeno odgovorno podjetje

Družbena odgovornost je dolgoročni koristni proces, za katerega se je potrebno zavestno odločiti in voditi na način, da bo imel največji učinek na podjetje in njegovo poslovanje. S tem namenom vas vabimo na regijska srečanja, kjer vam bomo predstavili obliko tovrstne analize v okviru Certifikata Družbeno odgovorno podjetje, ki je edino tovrstno orodje v Sloveniji in prednosti, ki jih vključitev v ta sistem prinaša podjetjem, ki so se zanj odločila.

Na srečanju bomo opredelili pomen strateškega vpeljevanja trajnostnega poslovanja v podjetja, ki presega obstoječe posamezne prakse sponzorstva in donacij ter predstavlja del sistema upravljanja s tveganji za večji ugled in koristi podjetja. Predstavili bomo konkretne prakse uglednih podjetij, ki so sistemsko uvedla družbeno odgovornost v vse vidike svojega poslovanja in koristi, ki jim jih takšna strategija prinaša.


DATUMI REGIJSKIH PREDSTAVITEV:
LJUBLJANA: petek, 31.3.2017 od 13. – 14.30h (GZS Ljubljana, Dvorana F / medetaža, Dimičeva ulica 13, Ljubljana )
MARIBOR: torek, 11.4. od 13.-14.30h (ŠGZ, Sejna soba, Ulica talcev 24, Maribor)

Predavatelj:
Aleš Kranjc Kušlan, univ. dipl. sociolog in filozof 
Predavatelj je direktor in ustanovitelj Ekvilib Inštituta, vodja certificiranja Družini prijazno podjetje, soustanovitelj Mreže za družbeno odgovornost Slovenije in vodja številnih mednarodnih in slovenskih projektov na področju družbene odgovornosti in razvojnega sodelovanja.
Udeležba na dogodkih je brezplačna, prijave na info@ekvilib.org.
Organizator:
v sodelovanju z regijsko gospodarsko zbornico:

HR mora biti pogumen in prodoren!

Za nami je prva letošnja okrogla miza, na kateri smo se o vlogi kadrovske službe v sodobnih, uspešnih družbah pogovarjali s predsednikom Združenja manager, g. Aleksandrom Zalaznikom,
ki je prestavil svoje videnje trenutnih razmer in nakazal verjeten razvoj dela v prihodnosti.

Pogovor, na katerem je sodeloval tudi kadrovski strokovnjak Primož Klemen iz družbe Profil, je vodil predsednik DKD Ljubljana, Božo Belčec.

Udeleženci so dobili jasno sporočilo o strateški vlogi HR-a v organizacijah.

Kadrovske prakse v okviru KADROSPEKTA

Študentje in člani Društva študentov kadrovskega menedžmenta, so mesec april poimenovali kar mesec KADROSPEKT, kot se je imenovala naša prva študentska konfereca na FDV. Letos so se odločili, da namesto en dan, posvetijo kar cel mesec organiziranju dogodkov pomembnih za študente tako kadrovske smeri, kot ostalih smeri na Fakulteti za družbene vede.

Vabljeni na kadrovske prakse skozi ves mesec april.


5. april 2017 od 14.00 do 16.00

Kadrovska praksa: Kako zaslužiti denar s svojim hobijem ali idejo?

Vsak ima željo zaslužiti denar s svojim hobijem ali idejo. DŠKM ravno zato oragnizira seminar, na katerem boste izvedeli, kako lahko svoje ideje spremenite v dober posel. Velikokrat se pogovarjamo o svojih idejah s prijatelji na kavi, a premalo je takšnih, ki v teh idejah prepoznajo poslovno priložnost in jo uresničijo. Skozi seminar bomo spoznali kako se pripraviti na to, da uspešno izvedemo prvi korak, oziroma kako svojo idejo ali svoj hobi spremenimo v dober posel. Vabljeni vsi študentje, ki že razmišljate o samostojni podjetniški poti in vsi, ki ste že imeli kakšno zamisel, pa niste vedeli kako jo uresničiti!

Delavnico bo vodila strokovnjakinja na področju Bogdana Rejc.


12. april 2017 od 14.00 do 16.00

Kadrovska praksa: Delavnica profesionalnega socialnega orodja LinkedIN.

Delavnica LinkedIn je kot nalašč za vse, ki šele stopate na trg dela kot tudi za tiste, ki iščete nove zaposlitvene izzive. Strokovnjakinja na področju Milena Pervanje s podjetja Amrop, nam bo skozi delavnico predstavila kako na Linked In ustvariti dober profil, ki bo prepričal delodajalce in nam pomagal do potrebnih izkušenj na poslovnem področju. Nato nam bosta še študenta in člana Društva študentov kadrovskega menedžmenta, predstavila kako poteka selekcija in iskanje kadrov preko socialnega omrežja LinkedIn, nekdo izmed sodelujočih pa bo izžreban za profesionalno ocenitev lastnega profila Linkedin s strani predavateljice.


19. april 2017 od 16.00 do 17.30

Kadrovska praksa: Delavnica neverbalnega komuniciranja

Kot bodoči kadroviki se zavedamo pomembnosti vseh dejavnikov pri iskanju nove zaposlitve, zato smo se odločili, da s pomočjo strokovnega sodelavca opozorimo na neverbalno komunikacijo, skozi katero povemo veliko tako svojim prijateljem kot kadroviku pri kateremu iščemo zaposlitev.

Psiholog in profesionalec na področju neverbalnega komuniciranja Roman Šuštaršič nam bo skozi predavanje predstavil ključne poteze neverbalnega komuniciranja pri iskanju nove zaposlitve, da si olajšamo delo pri prepričevanju delodajalcev.

Za več informacij: Društvo študentov kadrovskega menedžmenta ali Instagram profilu DSKM2016.

Strokovno srečanje Društva za kadrovsko dejavnost Velenje in Redna letna skupščina

Spoštovani!

Vabimo Vas na strokovno srečanje Društva za kadrovsko dejavnost Velenje ter redno letno skupščino,

ki bo v petek, 24. marca 2017 ob 12.00 uri  v prostorih Zavoda RS za zaposlovanje, Območna služba Velenje, Rudarska 6a- sejna soba v 3. nadstropju .

Dnevni red:

  1. Predstavitev projekta Izobraževanje zaposlenih (Pridobivanje kompetenc 2016-2019)-vsebina projekta, programi (LU Velenje)
  2. Predstavitev dobre prakse delodajalca, ki sodeluje v tem projektu (Gorenje d.d. Velenje)
  3. Skupščina društva DKD Velenje

Rok za prijavo: do četrtka, 23. marca 2017 do 14.00 ure.

Lepo vabljeni, 

Branka Škulj Nussdorfer

Predsednica društva DKD Velenje

Ko blokada in konflikt postaneta priložnost za graditev zaupanja

V vsakodnevnem življenju, tako poklicnem kot zasebnem, se srečujemo s konfliktnimi situacijami in tudi blokadami v delovanju ali v odnosih. Kaj je blokada? Blokada je začasna ustavitev delovanja, preprečitev gibanja. In prav to se redno dogaja v podjetjih – ko se naše delovanje ustavi, ko timi doživijo krč, ko ni pretoka idej, ko se kreativno gibanje ustavi, to povzroči status quo, ki ne omogoča razvoja.

Tudi konflikt velikokrat razumemo in doživljamo kot blokado, premalokrat pa kot priložnost za razvoj. Preseganje blokad in upravljanje s konflikti je kompleksen in globok proces, ki zahteva avtentičen odnos do nas samih in drugih. Pri obeh procesih smo intenzivno vpeti v dogajanje, tako na čustvenem, telesnem in miselnem nivoju. Zato je pomembno, da pri pridobivanju kompetenc preseganja blokad in upravljanja s konflikti vključimo vse tri nivoje. Predvsem pa je pomembno, da se tekom izobraževalnega procesa soočamo z resničnimi primeri, se na njih učimo in spoznavamo.

O vsem tem bomo govorili na izkustveni delavnici Preseganje blokad in reševanje konfliktov v okviru Akademije Ko radi in dobro delamo.

Delavnico vodita mag. Nataša Kofol in Aleš Kranjc Kušlan.


DATUM DELAVNIC AKADEMIJE KO RADI IN DOBRO DELAMO

6. in 7.4.2017  Preseganje blokad in reševanje konfliktov – ROK ZA PRIJAVO: 3.4.2017

13. in 14.4.2017 Medgeneracijsko sodelovanje in upravljanje z raznolikostjo

KOTIZACIJA
Cena posamezne delavnice: 200€ + DDV

Popusti:
Za imetnike certifikata Družini prijazno podjetje: 10% popust
Za drugo, tretjo… osebo iz istega podjetja: 15% popust

Popusti SE seštevajo!

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Na izobraževanje vabimo “ambasadorje organizacijske kulture”: ključne vodje, perspektivne kadre, kadrovske managerje, sodelavce za področje družbene odgovornosti, neformalne vodje…

PRIJAVA

 Za vsa vprašanja smo vam na voljo:
Ekvilib Inštitut
Telefon: 01 430 3751 ali 01 430 3752
Mobilni telefon: 041 878 131
E-pošta: info@ekvilib.org
www.ekvilib.org