Mednarodni dan HR.

HR POVEZUJE LJUDI IN ORGANIZACIJE!

Pridružite se nam in proslavite prvi evropski mednarodni dan HR 20. maja 2019!

10 razlogov zakaj praznovati mednarodni dan HR:

  • Poslovni uspeh spodbujamo tako, da privabljamo in razvijamo prave talente in pomagamo ljudem, da rastejo.
  • Vplivamo na usmerjanje in vodenje organizacije.
  • Gradimo in oblikujemo kulturo in vrednote organizacij.
  • Aktiviramo najpomembnejši gen v DNK organizacij – ljudi.
  • Razumemo poslovanje in kako ljudje dodajajo vrednost.
  • Krepimo človeški kapital, glavno bogastvo organizacij.
  • Uravnovešamo interese organizacij in ljudi.
  • Osredotočeni smo na dve smeri, tako na ljudi kot na organizacijo.
  • Podpiramo nove vloge in nove načine dela z ljudmi v centru.
  • Inovativne ideje prevajamo v dobre delovne prakse

Za kaj gre…

Nov mednarodni dan človeških virov je vaša priložnost, da se pridružite svojemu poklicu v mednarodnem praznovanju HR. 20. maja bomo praznovali HR kot poklic, delo, ki ga opravljamo in naš pozitiven prispevek k posameznikom, organizacijam na nacionalni in na mednarodni ravni. Osrednja tema za leto 2019 je bistvo človeških virov pri „povezovanju ljudi in organizacij“, ki jih je izbral EAPM.

Ker želimo povečati prepoznavnost HR, je EAPM začel z družbeno kampanjo imenovano: Zakaj imate radi HR?”. Ker tudi mi želimo biti del tega, vas spodbujamo, da nam na e-mail sekretar@skz.si pošljete vaš odgovor na vprašanje “Zakaj imate radi HR?”, ter zraven prilepite svojo fotografijo.

Vaših prispevkov bomo zelo veseli!

Morten Jakobi (EVP People & Culture in Dustin Group and board member of DANSK HR) je za EAPM na vprašanje “Why do you love HR?”, odgovoril: “People are different. We are motivated differently. We act differently. I have repeatedly heard talented entrepreneurs and business leaders who sigh when talking about employees. And it is because the human being is an interesting kind who can be difficult to understand and who does not always do as expected. For me, in HR we represent the knowledge and perspective on the human being, which means that we can translate the differences into something meaningful for the companies. I am proud to be in HR, because I am convinced that we contribute with great value and are directly generating results.”

Vabilo na predavanje AEIOU voditeljstva.

  

Želite spoznati voditeljstvo prihodnosti? Želite odkriti svoje poslanstvo ter prispevati k trajnostnemu uspehu? Morda za razvijanje voditelja v sebi potrebujete le spodbudo, navdih?

Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine in Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine vabi na predavanje AEIOU voditeljstva.

Mag. Sonja Klopčič, neodvisna razvijalka sodobnega vodenja, svetovalka, predavateljica, vodja projektov, mentorica ter avtorica prve slovenske knjige o voditeljstvu, bo na predavanju razkrila novo kodo voditeljstva. Povezala jo bo z brezčasno modrostjo in nas navdihnila, da (ponovno) odkrijemo svoje poslanstvo in smisel ter s svojim delovanjem prispevamo k trajnostnemu uspehu – sebe osebno, timov, organizacije in skupnosti.

 

Pridružite se jim v četrtek, 30.05.2019, ob 13.00 uri, v prostorih TPV-ja
(Kandijska cesta 60, 8000 Novo mesto). S predavanjem bomo zaključili do 15.00 ure.

 

Kotizacija Dogodek je za člane DKD DBK in GZDBK brezplačen. Za nečlane je cena 50 EUR. Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun DKD Dolenjske in Bele krajine.

Prijava Prosimo vas, da svojo prijavo sporočite najkasneje do petka, 24.05.2019, do 15.00 ure, na el. naslov: m.becele@tpv.si.

Prijazno vabljeni!

 

Ujemite zadnje prijave in še pred poletjem nadgradite svoje znanje.

Corpohub vas vabi k ogledu trenutno najbolj aktualnih odprtih delavnic na temo agilnih metod dela!

Za člane SKZ ponujamo udeležbo na programih z 20% popustom na early bird ceno!

Kako se prijaviti?
Sledite povezavam in se na spletni strani prijavite preko obrazca. Ob prijavi vpišite kodo SKZ20.

Se vidimo!

Preberi več >>

Preberi več >>

Preberi več >>

Adriatic Innovation Island.

 

Hrvaška pisarna za ustvarjalnost in inovativnost vabi na Adriatic Innovation Island.

Adriatic Innovation Island je ekskluzivna konferenca, ki se osredotoča na industrijo človeških virov in digitalne transformacije.

Konferenca bo potekala od 22. do 24. maja na čudovitem otoku Katarina, Rovinj, Hrvaška. Celoten otok je zaprt samo za udeležence konference (omejeno na 150 udeležencev), kar omogoča ekskluzivne možnosti za mreženje in edinstveno prizorišče.

Z nami bodo tudi:

  • Joerg Blunder (Vice President Organizational Culture at Coca-Cola European Partners)
  • Laura Schroeder (HR technology advisor who has led product strategy and marketing teams for PeopleSoft, Workday, and Oracle)
  • Dr. Claudia Rohde (Head of HR Development Mast-Jägermeister SE)
  • Alfonso Díez David (Global Digital Human Resources at Renault-Nissan-Mitsubishi)
  • Richard Graf  (Inventor of decision-making processes for agile transformation as a prerequisite for digital change: K-i-E scale – accepted scale system),

ter še mnogo drugih odličnih govorcev!

Več informacij in prijave sprejemajo tukaj.


Dr. Natasha Lazareski: Kako biti pristen in fleksibilen vodja: Izkustvena delavnica.

Inštitut Ekvilib 7. junija 2019 v Sloveniji gosti avstralsko predavateljico in svetovalko Dr. Natasho Lazareski, ki bo vodila izkustveno delavnico z naslovom Kako biti pristen in fleksibilen vodja. 

Delavnica je namenjena vodjem in vsem, ki to še postajajo. Razvoj agilnih in trajnostnih organizacij zahteva pristno in transformacijsko vodstvo. Pristni vodje se zavedajo samih sebe, drugih in so v težkih situacijah sposobni sprejemati odločitve na podlagi vrednot.

Delavnica temelji na rezultatih najnovejših vedenjskih in nevroznanstvenih raziskav. Dokazano ustvarja psihološko prožnost in zmanjšuje stres.

Enodnevna delavnica je zasnovana na način, da doseže naslednje:

– Zgradi samozavedanje vodij, zavedanje drugih, odpornost in psihološko prilagodljivost

– Omogoči vodjem, da v težkih situacijah sprejmejo odločitve, ki jih vodijo vrednote, ne glede na to, kako težko je

– Nauči tehnik samopomoči in pomoči drugim v težkih situacijah

– Opolnomoči vodstveno skupino, da gradi in obdrži pozitivno in zavzeto kulturo na delovnem mestu

– Poveča razumevanje odpornosti ali “psihološke prilagodljivosti” – in kako ta gradi odpornost, zmanjšuje stres, povečuje zadovoljstvo z življenjem, krepi odnose

 

Dr. Natasha Lazareski je direktorica avstralskega svetovalnega podjetja PsyFlex, ki raziskuje povezave med umom, telesom, okoljem in dobrim počutjem. Več o predavateljici si lahko preberete tukaj.

 

 

*Vsi člani Slovenske kadrovske zveze imate ob prijavi na dogodek 10% popust.

Zavzetost zaposlenih in kakšne kompetence potrebujejo.

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice skupaj z Andragoškim zavodom in Zaposlitvenim centrom Avantus, vas v Tednu vseživljenjskega učenja vabi na aktivno delavnico z naslovom Zavzetost zaposlenih in kakšne kompetence potrebujejo.

Dogodek se bo odvil v četrtek, 23. maja 2019, ob 14. uri na Andragoškem zavodu Maribor-Ljudski univerzi, Maistrova ulica 5, v Mariboru.

– Kaj je zavzetost ? Kako zavzeti so vaši sodelavci ? Kako jih motivirati ?
– Kakšne kompetence potrebujejo za večjo zavzetost ?
– Kako in kje pridobiti manjkajoče kompetence ?
 Na ta vprašanja bosta odgovorili gospa Helen Hošpel in gospa Irena Urankar.

Helena Hošpel je psihoterapevtka, motivatorka in predavateljica mehkih veščin, ki svoje znanje podaja na podlagi dolgoletnih izkušenj pri delu z upravljanjem s človeškimi viri.

Predavanje bo praktično naravnano in sproščeno, zaželena bodo vprašanja in kritično razmišljanje. Njeno temeljno poslanstvo je razvijanje posameznikove osebnosti in njegovih potencialov. Predava ljudem vseh starosti in profilov tako v gospodarstvu, kot tudi različnim ranljivim skupinam, ki potrebujejo pomoč pri vključevanju na trg delovne sile. Aktivno je vključena je v nacionalne in evropske projekte. Svoje teoretično znanje je pridobivala na Univerzi Sigmunda Freuda na Dunaju.

Irena Urankar je direktorica Andragoškega zavoda Maribor-Ljudske univerze. Zavod se v zadnjih letih intenzivneje ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem o možnostih izobraževanja zaposlenim ter sodeluje v številnih projektih MIZŠ, ESS in tudi mednarodnih

Predavanje bo praktično naravnano in sproščeno, zaželena bodo vprašanja in kritično razmišljanje.

Delavnico bo povezovala in moderirala mag. Mirjana Ivanuša-Bezjak.

*Udeležba na delavnici je brezplačna

8. mednarodni simpozij o zdravem življenjskem slogu.

24alife vljudno vabi na 8. mednarodni simpozij o zdravem življenjskem slogu,
ki ga organizira skupaj z Ministrstvom za zdravje RS, Zdravniško zbornico Slovenije in Amcham
z naslovom Več obrazov dobrega počutja; preventiva, okrevanje in izboljšanje zdravja.

HLS simpozij bo 13. in 14. maja 2019 v prostorih Domus Medica v Ljubljani.

Pridružite se največjemu strokovno regionalnemu srečanju, posvečeno skrbi za krepitev zdravja in dobrega počutja na organizacijski ravni. Simpozij združuje vrhunske predavatelje z vsega sveta, ki se vsako leto srečajo z namenom, da predstavijo, prediskutirajo in delijo svoje najnovejše zamisli o bolj zdravem in srečnem svetu.

Program in ostale zanimivosti si lahko ogledate tukaj.

Več informacij in prijava: https://www.24alife.com/hls-symposium/2019
Udeležba na simpoziju znaša 49 eur + DDV, v ceno je vključeno parkirno mesto.

Za vse informacije so vam na voljo na 059 22 65 5 4 in na damijana.podbregar@24alife.com

Utrinki Slovenskega kadrovskega kongresa 2019.

 

Slovenski kadrovski kongres je tudi letos uspešno za nami. Najlepše se zahvaljujemo vsem sponzorjem in partnerjem, ki so tako ali drugače pripomogli k uspešni izvedbi osrednjega kadrovskega dogodka pri nas, Slovenskega kadrovskega kongresa 2019.

Letos smo gostili EAPM Congress, ki se je v letošnjem letu prvič odvijal na območju vzhodne Evrope! Gregor Rajšp, predsednik Slovenske kadrovske zveze in direktor menedžmenta človeških virov in organizacije v Mercatorju, je za Dnevnik poudaril, da je za Slovenijo resnična čast, da smo gostili in soorganizirali Evropski kadrovski kongres, ki je že 29. zapored in letos prvič poteka v naši regiji. »Zbralo se je rekordno število kadrovikov, kar 500 nas je tukaj na Bledu. Poglobili smo se v najsodobnejše vsebine, s katerimi se ukvarjajo današnji kadroviki. To so kultura, agilnost, sodobno voditeljstvo in kompetence kadrovskih delavcev v prihodnosti,« je dodal.

Da boste lažje dočakali naslednji kadrovski kongres si oglejte nekaj foto utrinkov.

Se vidimo naslednje leto!

 

1. Konferenca o kreativnosti.

 

KONFERENCA O KREATIVNOSTI – ZAKAJ, ČEMU IN KAKO KREIRATI

Kratka predavanja in zanimive delavnice

Sveže ideje potrebujemo tako pogosto kot kruh in vodo. Pa vendar le redki vedo, kako priti do njih hitro in enostavno ter v velikih količinah.

Ljudje, ki ne znajo kreativno razmišljati, pogosto preskočijo fazo pridobivanja informacij ali oblikovanja jasnega vprašanja. Včasih ‘skočijo v vodo’, ne da bi sploh vklopili možgane. Radi delajo tako, kot je delovalo včeraj. Pogosto se zapletejo, ker tisti, ki se spomni nečesa novega, razmišlja divergentno, tisti, ki to idejo sliši, pa konvergentno. Prvi ideje našteva, drugi pa jih takoj ocenjuje. Ker prvi običajno našteje le malo idej, zavračanje drugega začne jemati osebno. Rezultat vsega naštetega je občutek nenehnega dela, ne da bi se premaknili naprej.

 

Konferenca je razdeljena na dva dela:

  • Kratka predavanja – kjer bodo svoje izkušnje z vodenjem kreativnega procesa pri sebi in drugih, v majhnih in velikih ter tudi v neprofitnih organizacijah delili najboljši na svojem področju
  • Zanimive delavnice – kjer vas bodo posameznih metod, tehnik in orodij generiranja idej učili izkušeni izvajalci.
  • Med enim in drugih delom lahko prosto prehajate, vendar se morate na delavnice prijaviti prej.

Konferenca je namenjena zaposlenim v organizacijah, katerih naloga je (med drugim), da skrbijo:

  • za transparentno in hitro pretočnost informacij in idej;
  • za ustvarjalnost in podjetnost vsakega posameznika,
  • za inovativnost tima in razvoj podjetja,
  • za sinergično timsko sodelovanje.

Na njej pričakujejo vse, ki želijo izvedeti čim več informacij in se naučiti čim več veščin, kako pri sodelavcih spodbujati ustvarjalno, sodelovalno in osredotočeno razmišljanje (v)naprej ter kako vzpostavljati postopke in strukturo, da se zamisli, invencije in potencialne inovacije v podjetju slišijo, presojajo, izberejo, razdelajo in udejanjijo. To je v današnjem nestabilnem svetu namreč edini način, da podjetje preživi, in s tem njegovi zaposleni.

Program si oglejte tukaj.

Več informacij o delavnici.


Člani Slovenske kadrovske zveze imate na delavnico 10% popust.

Uvajanje coachinga v organizacijah

Inštitut Olos 28. marca 2019 organizira delavnico Uvajanje coachinga v organizacijah.  Če razmišljate o uvajanju coachinga v vaše podjetje/organizacijo ali pa ste že stopili na to pot in bi radi izmenjali izkušnje z  ostalimi udeleženci in izkušeno trenerko in coachinjo ste prisrčno vabljeni.


Cilji:

  • Opremiti udeležence z zavedanjem, kako razviti vodje coache v organizaciji in katere so možne poti uspešnega uvajanja coachinga v organizacijo.
  • Razumeti zakaj, kako, kaj in kje lahko coaching koristi vašemu poslu in strankam.

Vsebina:

  • Zakaj coaching?
  • Razlikovanje med moderiranjem, coachingom, treningom, mentorstvom
  • Sponzorji, vodje coachi, vodje mentorji, ….v vaši organizaciji
  • Ustvarjanje ravnovesja med organizacijsko kulturo, strukturo in procesom
  • Notranji (interni) in zunanji (eksterni) coachi
  • Upravljanje odpora in vodenje sprememb
  • Nevroznanost o komuniciranju
  • Dobre prakse uvajanja coachinga v organizacijah
  • Razvijanje okvirov za coaching v vaši organizaciji

Več informacij o delavnici dobite na povezavi.

Delavnico bo vodila Saima Butt, Change Advantage Ltd,  ki je certificirani mojster coach (Master Certified Coach, MCC) in mednarodni trener coachev iz Oxforda v Angliji.


Člani društev, ki delujejo v okviru Slovenske kadrovske zveze imajo 10 % popust. Za uveljavljanje popusta na prijavnici v opombe vpišite kodo SKZ+ ime lokalnega društva, v katero ste včlanjeni.