Povabilo k sodelovanju v mednarodni primerjalni raziskavi Cranet 2021 o menedžmentu človeških virov

Vabljeni k sodelovanju v novem krogu mednarodne primerjalne raziskave Cranet 2021 o menedžmentu človeških virov, v katero je vključeno več kot 40 evropskih in drugih razvitih držav (Kanada, ZDA, Japonska, Brazilija, Avstralija). Je edina celovita poglobljena raziskava o kadrovski dejavnosti, ki se izvaja v slovenskem jeziku na reprezentativnem vzorcu v Sloveniji od leta 2001.

Raziskava ima izjemen pomen za profesionalno skupnost in spremljanje ter razvoj kadrovske stroke pri nas in v mednarodni perspektivi. Izsledki bodo imeli uporabno vrednost tudi za vašo organizacijo, saj bo mednarodno primerjalno poročilo raziskave, ki bo dostopno na spletni strani Centra za proučevanje organizacij in človeških virov, Fakultete za družbene vede, omogočalo primerjavo vaših kadrovskih praks s praksami drugih organizacij v Sloveniji in v tujini skozi čas. Raziskava bo omogočala tudi pridobivanje znanja in njegovo posredovanje študentom kadrovskega menedžmenta.

Za raziskavo je ključno, da v celoti izpolnite vprašalnik.
Vsem, ki boste vprašalnik v celoti izpolnili, podarjamo e-knjigo Menedžment talentov.

Spletni vprašalnik se nahaja na povezavi.

Člani projekta Cranet se vam v naprej zahvaljujejo za sodelovanje.

Sedenje pred računalnikom me ubija (gibajmo se)

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice in zavod Moja kreacija Maribor vas vabita na brezplačni online zoom pogovor:

 Sedenje pred računalnikom me ubija (gibajmo se) –

P.A.K.T. –  Poslovna Art Kreativna Terapija 

v četrtek 20. maja 2021, ob 14.00 uri

na ZOOM povezavi.

Sogovornica v spletnem pogovoru bo gospa Mojca Kasjak.

Mojca Kasjak, vodja projekta P.A.K.T., plesna pedagoginja, plesalka, koreografinja, umetniška vodja, izvršna producentka projektov, univ. dipl. prof. geografije in sociologije, opravlja magistrski študij Pomoč z umetnostjo. Izvajalka kreativnih terapij. Samozaposlena v kulturi, vodja projekta in direktorica Zavoda MOJA KREACIJA Maribor.

Pogovor bo povezovala predsednica Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice Mirjana Ivanuša-Bezjak.

Zaradi sedečega dela, je naše telo preveč obremenjeno. Delo za računalnikom ‘ubija’ kreativnost in produktivnost. Stresne zadeve so velikokrat posledica, ker človek ni v stiku s samim s seboj in zaradi prevelikega intenzivnega razmišljanja nima pozornosti na svojih občutjih, čustvih, zaznavah in zavedanju .Rešitev je gibanje telesa (in duha):

  • antistresna komunikacija,
  • ravnovesje telesa,
  • čuječnost in sprostitev,
  • nova oblika team buildinga.

Spoznali boste moč izbire in s tem veliko priložnosti, ki vam jih ponuja zavestno delovanje. Prebudili boste svoje občutke, začutili sebe in stopili v stik s seboj, se sprostili. Spoznali boste svoje okvirje delovanja in svojo cono neudobja kot priložnost za rast, za vzpostavljanje RAVNOVESJA v sebi in v življenju. Prepoznali boste SVOJE POTENCIALE iz čisto nove perspektive.

Če hočemo dobiti nove, inovativne ideje in rešitve v svojem poslu ali v življenju, je pomembno, da smo prožni v razmišljanju in delovanju.

Privoščite si poučno, igrivo, ljubečo in nepozabno doživetje z nami – ODLIČNO IZKUŠNJO!

Pogovor je brezplačen in bo trajal predvidoma do 15.30. Več informacij o dogodkih društva najdete na povezavi.

 

Stres in izgorevanje (zaposlenih in kadrovskih delavcev) v času epidemije – glavni dejavniki in priložnosti za preventivno ravnanje

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice in portal Psihologinja Lara vas vabita na brezplačni online zoom pogovor:

Stres in izgorevanje (zaposlenih in kadrovskih delavcev) v času epidemije – glavni dejavniki in priložnosti za preventivno ravnanje v četrtek 6. maja 2021, ob 14.00 uri na ZOOM povezavi https://us02web.zoom.us/j/89166283860.

Naša sogovornica v spletnem pogovoru bo Lara Delić je univ.dipl. psihologinja.
Diplomo za terapevtko medicinske hipnoze je opravila pod okriljem Društva za medicinsko hipnozo Slovenije pod vodstvom prof. dr. Marjana Pajntarja, dr. med., spec. ginekologije in porodništva, dipl. univ. psih.. Lara je edukantka transakcijske analize na TA akademiji pod vodstvom dr. Zorana Milivojevića, dr. med. Usposabljanje za mediatorko je zaključila v Svetovalno izobraževalnem centru Mi pod vodstvom mag. Janija Prgiča. Lara je licencirana svetovalka Profile XT
Od leta 2015 sodeluje z Oddelkom za psihologijo Univerze v Mariboru kot asistentka za področje psihologije. Ohranjanje stika z akademsko strujo jo podpira pri tem, da na svoji strokovni poti ubira pristope in metode, katerih učinkovitost in koristnost sta znanstveno podprti. Verjame, da je poslanstvo slehernega posameznika izboljšanje kvalitete življenja vseh nas. Svoje poslanstvo uresničuje z edukacijo in opolnomočenjem drugih, da si v prvi vrsti zagotovijo lastno blagostanje in srečo, saj s tem dvigujemo skupno zavest in kvaliteto družbe.

Pogovor bo povezovala predsednica Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice Mirjana Ivanuša-Bezjak.

S svojimi vprašanji in razmišljanji se boste lahko vključili tudi vsi prisotni. Pogovor je brezplačen in bo trajal predvidoma do 15.30.

Od marca 2020 smo zaposleni prisiljeni zaradi omejitev delati od doma na daljavo ali fizično v pisarni (ob upoštevanju omejitev). Vsak zaposleni ima različne pogoje in zadolžitve pri svojem delo. Pri tem se zaposleni in kadrovski delavci srečujemo z velikimi izzivi.

Skupaj z predavateljico bomo razmišljali:
– o naglih spremembah delovnih pogojev in zahtev;
– o temeljnih vzrokih za nastanek izgorelosti in kako so se le ti zaostrili v času epidemije;
– o naraščajočem digitalnem stresu in pasteh dela od doma;
– kako prepoznati signale prekomerne izpostavljenosti stresu;
– kako lahko preventivno ravna posameznik;
– kako lahko preventivno postopa predstavnik podjetja;
Kako doseči ravnovesje ? Kako ohraniti notranji mir in trezno razmišljati ter delovati ?

Več informacij o dogodkih društva najdete na
https://www.facebook.com/Dru%C5%A1tvo-za-kadrovsko-dejavnost-1460569930654783/

Nova službena odpornost: kako osmisliti delo in komunikacijo na daljavo?

Negotovost, padci življenjske energije in digitalna utrujenost so zadnje leto postali del našega vsakdana. V takšnem obdobju je ključno, da osvežimo orodja, dobre prakse in načine razmišljanja, da smo v negotovih časih bolj psihološko stabilni, odporni ter miselno učinkoviti. Z lastno stabilnostjo lažje vodimo komunikacijo na delovnem mestu, ki je v zadnjem letu polna različnih izzivov.

Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele Krajine vas vljudno vabi na delavnico, kjer boste spoznali konkretna orodja in vaje, kako usmerjati težje pogovore, kako iskreno in nevsiljivo podpreti svojo ekipo ter kako skupaj na novo osmišljati svoje delo in poslanstvo na delovnem mestu. Vse to seveda na daljavo, kar je tudi aktualna realnost za mnoge izmed nas. Delavnica bo potekala na portalu ZOOM v sredo, 24. marca 2021 ob 10. uri!

Spletno delavnico bo vodil Matej Delakorda, trener, moderator in strokovnjak za izkustveno učenje. Deluje kot samostojni trener in kot trener v podjetjih GROW Adriatik (Slovenija) in GROW GROUP (Madžarska). Je del Denison Consulting Europe  ter štipendist in alumnus Šole za voditeljstvo »School for Leaders« (Poljska). Ima več kot 10 let izkušenj z moderacijo in facilitacijo skupin in skupinskih učnih procesov. Vsebinsko se največ ukvarja z razvojem sodelovalne kulture v podjetjih, življenjsko odpornostjo in prožnostjo v organizacijah ter s soočanjem s spremembami. Kot predavatelj stavi največ na domačnost, praktične izkušnje in osebne zgodbe.

  • Prijava

Rok za prijavo in plačilo kotizacije je do vključno 19. marca 2021. Prijave potekajo preko el. naslov: dkd.dbk@gmail.com. V prijavi navedite svoj el. naslov, na katerega boste nekaj dni pred dogodkom prejeli povezavo do ZOOM dogodka.

  • Kotizacija

Kotizacija za udeležbo na spletni delavnici je za člane DKD DBK brezplačna, za nečlane pa znaša 20 EUR. Kotizacijo predhodno nakažite na (nov!) poslovni račun DKD Dolenjske in Bele krajine, odprt pri Nova KBM, številka SI56 0400 1004 7402 919, sklic SI00 24032021.

Znesek kotizacije za dogodek je enak znesku letne članarine v društvu, zato vas prijazno vabijo k včlanitvi.  Član društva postanete z izpolnitvijo pristopne izjave in plačilom članarine v znesku 20 EUR na zgoraj naveden transakcijski račun. Prosimo, da v namenu plačila navedete vaše ime in priimek, kot referenco pa uporabite 99.

Prijazno vabljeni!

eFacilitator: veščine spletne facilitacije

Olos Inštitut vas vabi na trening spletne facilitacije, ki vas bo opremil z veščinami za učinkovito facilitiranje skupinskih procesov v on-line okolju ali uporabo veščin e-facilitiranja v okviru vaših on-line delavnic in treningov.

V interaktivnem spletnem izobraževanju boste spoznali metode, ki vam bodo v pomoč pri facilitaciji v spletnem okolju, ter načine, kako v timu doseči učinkovito spletno sodelovanje.

Trening obsega 25 andragoških ur (AU) in bo potekal v spletnem okolju Zoom v navedenih štiri urnih terminih z enim vmesnim 15 minutnim odmorom.
Termini:
– torek, 6. oktober (9:00 – 13:00)
– četrtek, 8. oktober (15:00 – 19:00)
– torek, 13. oktober (9:00 – 13:00)
– četrtek, 15. oktober (15:00 – 19:00)
– sreda, 21. oktober (15:00 – 19:00)

Več informacij dobite na povezavi.

Člani društev, ki delujejo v okviru Slovenske kadrovske zveze imajo 35 EUR popusta. Za uveljavljanje popusta na prijavnici v opombe vpišite kodo SKZ+ ime lokalnega društva, v katerega ste včlanjeni. V primeru prijave več udeležencev iz ene organizacije pa pišite na info@olosinstitute.si.

Agilno v novo realnost

 

Kako se v podjetjih znajti v novi realnosti in na kakšen način nam lahko pri tem koristijo agilni pristopi? O tem bo govora na eHRM spletnem dogodku z gostjo Majo Majstorović Hajduković − strokovnjakinjo na področju HR procesov in transformacije organizacijske kulture ter ustanoviteljico Agile People Slovenia.

Spletni pogovor Agilno v novi realnosti bo moderirala Nataša Dremelj, vodja področja HRM v Agitavit Solutions, s sogovornico pa se bosta med drugim dotaknili:

  • agilnih pristopov v trenutnih razmerah in novi realnosti,
  • hitrih nasvetov, kako v ekipah ali podjetjih začeti z uvajanjem agilnih pristopov,
  • konkretnih primerov in pristopov.

Vabljeni, da se jim pridružite v sredo, 3. junija 2020 ob 10. uri! Več informacij in prijave na povezavi.

 

Woohoo akademija za managerje delovne sreče – spletna različica

Skrb za dobro počutje zaposlenih, za njihovo motiviranost in zavzetost ter za pozitivno organizacijsko kulturo je v današnjih negotovih časih še toliko bolj ključnega pomena za vsako organizacijo. Pozitivni in srečni zaposleni imamo radi svoje delo, bolje se razumemo s svojimi ekipami, smo boljši pri vodenju in osrečevanju svojih strank in zato tudi uspešnejši.

Če verjamete v to in si želite pridobiti nova znanja ter izkušnje in postati ambasador sreče pri delu v vaši organizaciji, se pridružite prvi slovenski generaciji mednarodno certificiranih CHO-jev. 

Zaradi okoliščin, v katerih smo se znašli, bomo Mednarodno certificirano Woohoo akademijo za managerje delovne sreče (Woohoo Chief Happiness Officer Academy) izvedli v on-line različici. Z izobraževanjem pričenjamo v ponedeljek, 8. junija.

Program bo udeležencem ponudil vse, kar potrebujejo, da bodo lahko sebe, svoje ekipe in organizacije uspešno popeljali na pot do več sreče pri delu in do bolj pozitivne organizacijske kulture ter ustvarili trajno pozitivno spremembo v delovnem okolju . Zaradi nepričakovanega in hitrega preskoka v neko novo realnost pa smo dodali tudi vsebine, s katerimi bomo v tej drugačni prihodnosti še bolj učinkovito gradili pozitivno delovno okolje.

Vsi, ki bodo izobraževanje uspešno zaključili, bodo prejeli mednarodno priznan certifikat za managerja delovne sreče, ki postaja eden najbolj vročih poklicev 21. stoletja.

Izobraževanje zajema preko 25 ur vsebin in strokovno mentorsko podporo vsakemu posameznemu udeležencu, kar omogoča tako pridobivanje celostnega in poglobljenega znanja kot uspešen prenos v prakso. Zaradi zagotavljanja kakovosti izobraževanja je skupina omejena na 10 udeležencev.

Mednarodno certificirano Woohoo akademijo za managerje delovne sreče organizira in vodi Paleta znanj, v sodelovanju z mednarodno mrežo strokovnjakov Woohoo Inc., ki širi koncept sreče pri delu širom sveta že več kot 15 let. Do danes jo je uspešno zaključilo več kot 200 strokovnjakov in praktikov za srečo pri delu iz celotnega sveta.

Zaradi nastale situacije za prvo generacijo ohranjamo 10% popust na šolnino.

Program in ostale informacije najdete na povezavi.

Kaj pozitivnega prinaša vrnitev v »normalno« delovno življenje?

 

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice in Paleta znanj vas vabita na brezplačni online ZOOM pogovor.

Kaj pozitivnega prinaša vrnitev v »normalno« delovno življenje?

 

ZOOM pogovor se bo odvijal v torek, 19. maja 2020, ob 11.30 uri na ZOOM povezavi.

Sogovornici v spletnem pogovoru bosta Maja Lončar in Petra Božič Blagajac. Mednarodno certificirani managerki za delovno srečo, svetovalki za pozitivno organizacijsko kulturo in predavateljici iz mariborske Palete znanj.

Pogovor bo povezovala predsednica Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice – Mirjana Ivanuša-Bezjak.
S svojimi vprašanji in razmišljanji se boste lahko vključili tudi vsi prisotni. Pogovor je brezplačen in bo trajal predvidoma do 12.30.

Veliko se nas te dni vrača v »normalno« delovno življenje. Pripravljamo strategije in kujemo načrte, da bomo lahko tudi v prihodnje uresničevali naše poslanstvo in sledili zastavljenim vizijam, hkrati pa se prilagodili na delo v novih, spremenjenih okoliščinah.
Nikoli še nismo bili v takšni situaciji in stara razmišljanja ter načini delovanja verjetno ne bodo več delovali tako, kot je pričakovano. Izziv je velik, saj nekdanjega »normalnega« več ni, hkrati pa so časi polni vprašanj. O nekaterih bomo govorili tudi na našem srečanju.
Prioritete in načini dela so se spremenili najverjetneje za vedno in sedaj se soočamo z vprašanjem: Kako se prilagoditi novim razmeram, kako jih sprejeti in izkoristiti v naše dobro?
Prioritete v organizacijah so se spremenile in dobro počutje zaposlenih postaja še bolj pomembno kot prej; kakšna je pri tem vloga vodij? Kakšna so njihova pričakovanja in kakšna so pričakovanja zaposlenih? Čemu bomo dali prednost – ljudem ali številkam? In ne nazadnje; kako ohranjati pozitivno organizacijsko kulturo, ki smo jo gradili dolga leta in je sedaj pred pomembnimi izzivi?
Življenje v karanteni nam je prineslo tudi precej dobrega; kaj bomo ohranili? Vsak med nami je v času karantene spisal svojo zgodbo, ki nosijo s seboj nekaj skupnega. Tisti, ki smo pripravljeni na življenje, ki se znamo soočati z izzivi, ki jih prinaša, ki se znamo pobrati in iti naprej, ki smo odporni in ne nazadnje srečni v svojem življenju, pišemo tudi bolj pozitivne zgodbe. Zakaj je tako?
Verjetno se vprašanja porajajo tudi vam. Že danes nam jih lahko posredujete na info@paletaznanj.si

Paleta znanj – ambasadorji sreče

Verjamemo, da lahko samo podjetja, ki so usmerjena na človeka, uspevajo, se razvijajo in rastejo. Verjamemo, da je srečno podjetje produktivno in uspešno. Verjamemo, da bi delovna sreča morala biti strateška prioriteta vsakega posameznika ter vsake sodobne in odlične organizacije.
Naše poslanstvo je, da dvigujemo zavedanje o pomenu delovne sreče ter da soustvarjamo srečne in pozitivne organizacijske kulture. Tako pomembno prispevamo tudi k izboljšanju življenja izven delovnega okolja.
Smo ponosni partnerji WooHoo inc, pionirja in vodilnega strokovnjaka na področju delovne sreče, ki že 15 let ustvarja srečna podjetja širom sveta.
Več informacij najdete na njihovi FB strani in na spletni strani.

Več informacij o dogodkih društva najdete na povezavi.

Delavci na čakanju na delo (v korona krizi) – izzivi za kadrovsko službo

                                          

 

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice in podjetje za razvoj kadrov EVRA d. o. o.  vas vabita na brezplačni online zoom pogovor z naslovom

Delavci na čakanju na delo (v korona krizi)
izziv za kadrovsko službo

v četrtek 23. aprila 2020 ob 11.00 uri na ZOOM povezavi, ki vam jo bomo posredovali, po potrditvi prisotnosti na mail: simona@evra-agencija.si

Čakanje delavcev na delo v času korona krize predstavlja velik izziv za delavce in za kadrovsko službo ter za vodstvo podjetja.

Naša sogovornika na online pogovoru bosta Simona Lobnik Ambrožič in Igor Ambrožič, psihodinamska konzultanta, predavatelja in coacha iz podjetja EVRA d. o. o. Maribor. Pogovor bo povezovala Mirjana Ivanuša-Bezjak.

V pogovor se boste lahko vključili vsi prisotni na video pogovoru.

Zastavljali si bomo vprašanja:
– kaj pomeni za delavca (tudi s psihološkega vidika) čakanje na delo
– kaj pomeni za kadrovskega delavca čakanje delavca na delo
– kaj pomeni za vodstvo podjetja čakanje delavcev na delo
– ali je potrebno v času čakanja delavce usposabljati, z njimi tedensko komunicirati
– ali lahko čakanje na delo uporabimo za pripravo novih aktivnosti podjetja in usposabljanje
– ali naj vodja svoje sodelavce enkrat tedensko pokliče oz. ima z njimi online video sestanke
– jutranje online »kofetkanje« ali ‘jutranja vizita’ in čvek s sodelavci
– kako se že danes pripraviti na čas po čakanju

Pogovor bo brezplačen in bo trajal predvidoma do 12 ure.

Vaša vprašanja nam lahko že danes posredujete na naslov: simona@evra-agencija.si

Več informacij o dogodkih društva najdete na povezavi

Kadrovski up in manager 2020

Vabimo vas, da se nam v četrtek , 16. aprila 2020 ob 15. uri pridružite na webinarju Kadrovski manager 2020.

Na Slovenskem kadrovskem kongresu vsako leto podelimo priznanja Kadrovski up in Kadrovski menedžer. Kljub temu, da je bil Kadrovski kongres 2020 prestavljen na 3. in 4., bomo razglasili dobitnika priznanj Kadrovski up in Kadrovski manager 2020 ter podelitev zaključili z okroglo mizo »Vpliv Korone na HR in načine dela«.

Kadrovski up leta je priznanje za najboljša znanstveno-raziskovalna dela s področja kadrovskega managementa, ki ga podeljujeta Slovenska kadrovska zveza in podjetje Planet GV. Nagrado prejmejo avtorji nalog ki bodisi, preučujejo kariere, strateške vloge kadrovskega managementa, elemente, ki vplivajo na uspešnost kadrovske funkcije, merijo dodane vrednosti kadrovske funkcije oz. preučujejo in razvijajo sodobne pristope.

Priznanje Kadrovski manager je prestižno priznanje, ki bo letos podeljeno že šestnajsto leto zapovrstjo. Z nazivom vsako leto izpostavimo kadrovskga strokovnjaka, ki uspešno razvija HR funkcijo in ravnanje z ljudmi pri delu na ravni celotne organizacije in s tem pomembno prispeva k uspešnosti njihove organizacije.

Z izborom Kadrovskega managerja leta prispevamo k razvoju in profesionalizaciji HR funkcije, dvigujemo zanimanje za razvoj HR stroke, nagrajujemo nadpovprečne dosežke HR managerjev, povečujemo pomen in ugled HR funkcije in vplivnost HR managerjev v organizacijah ter širimo primere dobrih praks na področju ravnanja z ljudmi pri delu.

Svojo udeležbo na webinar lahko potrdite s klikom na povezavo. Število prijav je omejeno.