Akademija za managerje delovne sreče

 

8. aprila 2020  bo prvič v Sloveniji odprla svoja vrata Mednarodno certificirana Woohoo akademija za managerje delovne sreče

 

Organizira in vodi jo Paleta znanj, v sodelovanju z mednarodno mrežo strokovnjakov Woohoo Inc., ki širi koncept sreče pri delu širom sveta že več kot 15 let. Do danes jo je uspešno zaključilo več kot 200 strokovnjakov in praktikov za srečo pri delu iz celotnega sveta.

Izobraževalni program bo udeležencem ponudil vse, kar potrebujejo, da bodo lahko sebe, svoje ekipe in organizacije uspešno popeljali na pot do več sreče pri delu in do bolj pozitivne organizacijske kulture. Vsi, ki bodo izobraževanje uspešno zaključili, bodo prejeli tudi mednarodno priznan certifikat za managerja delovne sreče, ki postaja eden najbolj vročih poklicev 21. stoletja.


Program poteka v dveh delih.

1. del: Teorija in koncept delovne sreče
08.04.2020 Modul 1: Osnove delovne sreče
15.04.2020 Modul 2: Koncept delovne sreče – osebni in timski nivo
22.04.2020 Modul 3: Koncept delovne sreče – organizacijski strateški nivo

2. del: Delovna sreča v praksi
06.05.2020 Modul 4: Delovna sreča v praksi – primeri srečnih podjetij in dobrih praks
13.05.2020 Modul 5: Delovna sreča v praksi – kako vpeljati delovno srečo v mojo organizacijo?
20.05.2020 Modul 6: Izpit in podelitev certifikatov


Cena mednarodno certificiranega izobraževanja znaša 1.725,00 EUR brez DDV. V ceno je (ob predavanjih, treningih in delavnicah) vključeno:
  •  vsa gradiva v slovenskem jeziku, ki jih prejmete neposredno po zaključenem modulu,
  • izpit,
  • izdaja certifikata,
  • strokovna podpora Palete znanj v času trajanja izobraževanja in mesec dni po zaključku,
  • vključitev v Facebook skupino Ambasadorji delovne sreče,
  •  4 mesečno brezplačno članstvo in neomejen dostop do materialov mednarodne partnerske mreže Woohoo v angleškem jeziku,
  • malice in pogostitve med odmori.
Prijava

Na Mednarodno certificirano Woohoo Akademijo za managerje delovne sreče se lahko prijavite preko povezave.

Ne spreglejte ugodnosti

Članom Slovenske kadrovske zveze bo priznan 10% popust na šolnino.


Če ste oseba, ki verjame, da srečni ljudje bolje delajo in razmišljate o tem, da bi pridobili nova znanja in izkušnje ter postali ambasador sreče pri delu v vaši organizaciji, se pridružite prvi slovenski generaciji mednarodno certificiranih CHO-jev.

Več informacij o Woohoo akademiji za managerje delovne sreče na povezavi.

 

Slovenski kadrovski kongres 2020

Osrednja tema letošnjega Slovenskega kadrovskega kongresa 2020 bo
Paradoksi sedanjosti, saj se na HR področju srečujemo z različnimi paradoksi in izzivi.

Na kongresu se bomo soočili z izzivi, ki jih prinašajo kar štiri generacije v delovnih okoljih, kako sprejemamo spremembe, ali jih znamo izkoristiti kot priložnosti, kako poiskati ravnovesje med razvojem tehnologij in na drugi strani ohranjanjem človeka, katere kompetence potrebujemo danes in katere bomo jutri.

Odgovore na izzive in paradokse sedanjosti bomo iskali skupaj z vrhunskimi govorci:

Aaron Marko, trener, mentor, predavatelj in coach iz podjetja Hansen Beck bo z nami spregovoril o 4 različnih generacijah v delovnih okoljih in kako do učinkovitega medgeneracijskega sodelovanja v organizacijah.

 

Dr. Nenad Filipović, predavatelj, direktor za MBA študij in izvršni direktor izobraževanj iz IEDC Poslovne šole Bled bo delil svoj pogled na krizo kot priložnost in odpornost organizacije na spremembe.

 

Dr. Tomaž Savšek, pomočnik direktorja iz podjetja TPV d.o.o. o sožitju umetne in naravne inteligemce v tovarnah prihodnosti.

 

Søren Vammen, izvršni direktor Kairos Commodities in izvršni direktor DILF (The Danish Purchasing & Logistics Forum), bivši trener danske odbojkarske lige, Danska se bo na letošnjem kongresu dotaknil tematike kompetenc in agilnosti.


Nagrajujemo HR odličnost, bodite med najboljšimi tudi vi!

Na Slovenskem kadrovskem kongresu bomo podelili priznanja za odlične dosežke na HR področju – priznanje Kadrovski manager 2020priznanja Slovenske kadrovske zveze in priznanje Kadrovski up 2020.

Predstavite vaše dosežke in se prijavite na razpise – razpisa Kadrovski manager 2020 in Kadrovski up 2020 sta odprta do 13. marca 2020!

 

Razpis za podelitev plaket in priznanj SKZ za leto 2020.

Komisija za priznanja Slovenske kadrovske zveze /v nadaljevanju SKZ/ razpisuje podelitev plaket in priznanj za leto 2020.

Temeljni kriterij za podelitev plakete ali priznanja je, da je predlagani kandidat pri svojem delu in vedenju ravnal v skladu s Kodeksom etike kadrovskih strokovnjakov Slovenije.

 

Drugi kriteriji za podelitev plaket ali priznanj so:

Zlata plaketa

Zlato plaketo lahko prejmejo člani društva za kadrovsko dejavnost za življenjsko delo na področju kadrovske dejavnosti, pri čemer so s celovitim delovanjem in dosežki pomembno prispevali:
• k razvoju kadrovske dejavnosti in stroke ter
• k delovanju in razvoju društev za kadrovsko dejavnost na lokalni, državni ali mednarodni ravni.

Srebrna plaketa

Srebrno plaketo lahko prejmejo člani društva za kadrovsko dejavnost ali društvo za kadrovsko dejavnost in/ali druga organizacija, ki so aktivni praviloma vsaj 10 let in so pri tem:
• učinkovito in uspešno opravljali razvojno in strokovno delo na kadrovskem področju
• aktivno in učinkovito delovali v društvih za kadrovsko dejavnost in
• pomembno prispevali k povezovanju teorije in prakse.

Priznanje

Priznanja lahko prejmejo člani društva za kadrovsko dejavnost (posameznik ali skupina), društva za kadrovsko dejavnost in/ali organizacije, ki so:
• na kadrovskem področju oblikovali izviren model, metodo in/ali tehniko in jo preizkusili v praksi ter je uporabna v več organizacijah in dejavnostih
• učinkovito in uspešno uveljavili kadrovski projekt v praksi in je ta model prispeval k uspešnosti organizacije ali dejavnosti v najmanj 3 letnem obdobju
• imeli pomembne zasluge za učinkovito povezovanje znanosti, stroke ter prakse
• uspešno organizirali in vsebinsko razvijali delovanje društev za kadrovsko dejavnost in SKZ.

Pri podeljevanju plaket oziroma priznanj za uspešno delo društev za kadrovsko dejavnost se poleg zgoraj navedenih kriterijev upošteva tudi:
• dobra organiziranost društva,
• količina in kakovost izvedenih strokovnih dogodkov,
• udeležba članov na dogodkih društev za kadrovsko dejavnost ali SKZ,
• urejeno administrativno-finančno poslovanje.

Izraz društvo za kadrovsko dejavnost se uporablja v pomenu društva za kadrovsko dejavnost, ki je član SKZ.


Rokovnik:

  1. Razpis se pošlje društvom za kadrovsko dejavnost in objavi na spletni strani SKZ ter v strokovni reviji HRM.
  2. Pisne predloge z utemeljitvami za podelitev plaket ali priznanj je potrebno poslati do 13. marca 2020 na naslov sekretar@skz.si oz. Slovenska kadrovska zveza, Likozarjeva ulica 3, 1000 Ljubljana.
  3. Komisija bo opravila izbor in predloge nagrajencev do 26. marca 2020 poslala v potrditev Upravnemu odboru SKZ.
  4. Plakete in priznanja bodo podeljene na Slovenskem kadrovskem kongresu, 16. aprila 2020 v Portorožu. 

Predsednik komisije:
Robert Kaše

 

Deloitte HR Akademija

Deloitte HR Akademija – za vse strokovnjake, ki se zavedajo vrednosti človeškega kapitala.

 

Smo v času, v katerem zadovoljni ljudje predstavljajo temelj uspeha vsakega podjetja. Na njih se gradi ali pade usoda družbe. Kako jih pritegniti, razvijati in obdržati, kako nagrajevati, in kje so pasti?

 

Deloitte vas vabi na HR Akademijo, ki bo potekala na sedežu družbe (Poslovna stavba Rotonda, Dunajska 165, Ljubljana, 1. nadstropje) od 9.00-13.00, v dveh vsebinsko povezanih modulih, in sicer:

  1. Modul: Upravljanje s človeškimi viri, 13.11.2019
  • Ocenjevanje delovne uspešnosti
  • Kako razvijati in ohranjati talente in nagrajevati zaposlene?

Gostja: Manja Jeraj, Senior manager Total Rewards Europe v podjetju Mars

  • Blagovna znamka delodajalca (»Employer Branding«)
  • HR trendi v globalnih podjetjih

Modul izvajata:


Goran Gledič,  HR Leader Deloitte Adriatics, SPHRi™

 


Damjana Spruk, Deloitte HR Manager

 


  1. Modul:Dohodnina in delovna zakonodaja, 20.11.2019
  • Nevarnosti povečane mobilnosti in fleksibilnosti delovne sile
  • Davčna zakonodaja v povezavi s sodobnimi trendi nagrajevanja delovne sile in strategijami ohranjanja talentov

Modul izvajajo:


Sonja Omerza, Deloitte davčni oddelek

 


Bara Gradišar, Deloitte davčni oddelek

 


Martin Koler, Deloitte pravni oddelek

 

  • Fleksibilno delo skozi oči delovnega inšpektorja

Gost: Borut Brezovar, nekdanji dolgoletni glavni inšpektor RS za delo


Cena akademije:

Cena
Posamezen modul 220 EUR  
Oba modula 300 EUR  

Z early bird prijavo do 24. oktobra 2019 si lahko zagotovite 10% popust na celoten strošek kotizacije. Družbe, ki na izobraževanje pošljejo več kot enega udeleženca so upravičene do 15% popusta pri plačilu prijavnine. Prijavnina vključuje predavanja, učna gradiva in odmore s prigrizki.  V primeru odpovedi prijave do 7 dni pred pričetkom se povrne 100% prijavnine, medtem ko v primeru kasnejše odpovedi povračilo prijavnine ni možno.

Prijava

Na HR Akademijo se lahko prijavite na elektronskem naslovu ajurjeviczeleznik@deloittece.com.  Število mest je omejeno.


Kolo dobrega počutja za rast in razvoj zaposlenih

 

6. konferenca o zavzetosti na temo dobrega počutja in energijskega ravnovesja.

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) in Slovenska kadrovska zveza (SKZ) vabita na 6. konferenco o zavzetosti z osrednjo temo dobrega počutja in energijskega ravnovesja. Dogodek se bo odvil 22. oktobra 2019 od 13. do 17. ure v Kreativnem centru Poligon, Tobačna ulica 5, Ljubljana.


Kolo dobrega počutja je inovativen pristop k promociji zdravja in dobrega počutja, namenjen prenosu priporočil v prakso vsakdanjega dela in življenja. Pomaga razumeti, kako lahko posamezne dejavnosti in navade izboljšajo naše počutje, izboljšajo odnose in zdravje, kot tudi uspešnost pri delu. Orodja Kolesa dobrega počutja, na osmih ključnih področjih – telesno zdravje, medosebni odnosi, poklic, razum, okolje, čustva, duhovnost ter veščine za življenje, imajo transformativen potencial za spremembe tako glede osebnega, kot tudi poklicnega razvoja zaposlenih. Vedno številčnejše raziskave namreč ugotavljajo, da dobro počutje na delovnem mestu izboljšuje zdravje, medosebne odnose, kot tudi uspešnost pri delu.

Pomemben element Kolesa dobrega počutja so praktični nasveti, tehnike, dejavnosti in ideje, ki jih Mihael , colahko organizacije vključijo v svoje aktivnosti glede zdravja in počutja zaposlenih. Kolo dobrega počutja je lahko pomembna pomoč in vodilo odgovornim v organizacijah, kako se bolj praktično lotiti ukrepanja na tem ključnem področju.

O tem zakaj je dobro počutje pomembno in kako lahko sami najbolje poskrbimo zanj bo spregovoril Dr. Klemen Podjed iz Inštituta za produktivnost.

 

Dr. Klemen Podjed je poslovni trener, svetovalec in ICF coach z dolgoletnimi izkušnjami iz poslovnega sveta. Ukvarja se s promocijo zdravja na delovnem mestu, obvladovanjem stresa in časa ter komunikacijo. Je avtor številnih člankov, priročnikov in spletnih seminarjev s področja promocije zdravja pri delu, ter vodja projektov dobre prakse promocije zdravja. 

 

Konferenca je za člane PRSS in SKZ brezplačna, prijave pa so obvezne.
PRIJAVE

 

Strokovna ekskurzija v podjetju BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje

Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine vas v sodelovanju s Sekcijo za ravnanje s človeškimi viri Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine vabi na strokovno ekskurzijo, ki se bo odvila v sredo, 16. oktobra 2019, v podjetje BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje.

 

Podjetje BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje je največji proizvajalec malih gospodinjskih aparatov v Evropi in eno največjih podjetij v Sloveniji. Spada med najpomembnejša podjetja v mednarodnem koncernu BSH Home appliances Group, ki na trgu nastopa s 14-imi blagovnimi znamkami, med katerimi sta najbolj poznani Bosch in Siemens. S svojimi inovativnimi aparati in vrhunskimi rešitvami si prizadevajo izboljšati kakovost življenja vseh ljudi, posebej pa se osredotočajo tudi na svoje zaposlene. Spodbujajo jih k razvoju svojega potenciala in zagotavljajo odzivno in odprto delovno okolje, ki temelji na zaupanju in vzajemnemu spoštovanju. Skrbijo za aktivno promocijo zdravja, izjemni pa so tudi pri strategiji talentov, usposabljanju in razvoju ter načrtovanju kariere in novih zaposlitev.


Program:
07.30: Odhod – zbor na parkirišču pred Qlandio (vstop je možen tudi na glavni avtobusni postaji v Trebnjem in na obračališču mestnega
avtobusa na Dolenjski cesti, Ljubljana – jug)
11.00: Predstavitev in ogled podjetja BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje
14.00: Kosilo v gostilni s stoletno tradicijo, kjer diši pristna domača hrana,
pripravljena iz pridelkov okoliških kmetov, v Hiši Lisjak – Gostilni pri mamici
15.45: Postanek pri najbolj znanih slovenskih krofih
17.30: Predviden prihod v Novo mesto

 


Prijava:
Rok za prijavo in plačilo kotizacije je do vključno 6. oktobra 2019 oziroma do zapolnitve 40-ih prostih mest. Prosimo vas, da svojo prijavo sporočite na el. naslov: m.becele@tpv.si. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 11. oktober 2019. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Kotizacija:
Kotizacija strokovne ekskurzije za člane DKD DBK in GZDBK je 10 EUR, za nečlane 40 EUR. Cena zajema udeležbo na dogodku, avtobusni prevoz, ogled podjetja in kosilo. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca. Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun DKD Dolenjske in Bele krajine pri Abanki d.d., številka SI56 0510 0801 6040 979, sklic SI00 16102019. Društvo ni davčni zavezanec, zato pri nakazilu ni potrebno prišteti DDV.

 


Vljudno vabljeni!

6. KONFERENCA O ZAVZETOSTI: Nova doba dobrega počutja in energijskega ravnovesja

6. konferenca o zavzetosti na temo dobrega počutja in energijskega ravnovesja.

Dobro se je dobro počutiti! Naše počutje pa je prenosljivo. Ker s sodelavci običajno preživimo več časa, kot z družino in prijatelji, se vprašajmo, kaj bomo naredili, da se bomo vsi dobro počutili.

 

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) in Slovenska kadrovska zveza (SKZ) vabita na 6. konferenco o zavzetosti z osrednjo temo dobrega počutja in energijskega ravnovesja. Dogodek se bo odvil 22. oktobra 2019 od 13. do 17. ure v Kreativnem centru Poligon, Tobačna ulica 5, Ljubljana.

Osrednji gostje dogodka bodo bodo pokrili tri različna področja doseganja lastnega počutja in ravnovesja:

dr. Klemen Podjed, poslovni trener, svetovalec in ICF coach bo predstavil inovativen pristop imenovan Kolo dobrega počutja;
Simona Lobnik Ambrožič, profesorica slovenščine in svetovalka razvojno kadrovskih procesov za podjetja. Z vodenjem pogovornega omizja bo skupaj s svojimi sogovorniki prikazala pomembnost ravnotežja delovnega in zasebnega življenja;
Mihael Žmahar, coach in predavatelj, ki nam bo predstavil, kako dosegati iskrenejše odnose in v delo vplesti nova razumevanja, katere zahteva nova doba.

Program:

13.00 – 13.05 Pozdrav organizatorja
13.05 – 14.10 dr. Klemen Podjed: Kolo dobrega počutja za rast in razvoj zaposlenih, predavanje
14.10 – 15.10 Simona Lobnik Ambrožič: Ravnotežje med poslovnim in zasebnim življenjem, pogovorno omizje
15.10 – 15.30 Odmor
15.30 – 17.00 Mihael Žmahar: Kadrovik in piarovec v novodobnem svetu, delavnica

Konferenca je za člane PRSS in SKZ brezplačna, prijave pa so obvezne.
PRIJAVE: https://forms.gle/YaoHq7HA9aj9TSb89

 

Mednarodni dan HR.

HR POVEZUJE LJUDI IN ORGANIZACIJE!

Pridružite se nam in proslavite prvi evropski mednarodni dan HR 20. maja 2019!

10 razlogov zakaj praznovati mednarodni dan HR:

  • Poslovni uspeh spodbujamo tako, da privabljamo in razvijamo prave talente in pomagamo ljudem, da rastejo.
  • Vplivamo na usmerjanje in vodenje organizacije.
  • Gradimo in oblikujemo kulturo in vrednote organizacij.
  • Aktiviramo najpomembnejši gen v DNK organizacij – ljudi.
  • Razumemo poslovanje in kako ljudje dodajajo vrednost.
  • Krepimo človeški kapital, glavno bogastvo organizacij.
  • Uravnovešamo interese organizacij in ljudi.
  • Osredotočeni smo na dve smeri, tako na ljudi kot na organizacijo.
  • Podpiramo nove vloge in nove načine dela z ljudmi v centru.
  • Inovativne ideje prevajamo v dobre delovne prakse

Za kaj gre…

Nov mednarodni dan človeških virov je vaša priložnost, da se pridružite svojemu poklicu v mednarodnem praznovanju HR. 20. maja bomo praznovali HR kot poklic, delo, ki ga opravljamo in naš pozitiven prispevek k posameznikom, organizacijam na nacionalni in na mednarodni ravni. Osrednja tema za leto 2019 je bistvo človeških virov pri „povezovanju ljudi in organizacij“, ki jih je izbral EAPM.

Ker želimo povečati prepoznavnost HR, je EAPM začel z družbeno kampanjo imenovano: Zakaj imate radi HR?”. Ker tudi mi želimo biti del tega, vas spodbujamo, da nam na e-mail sekretar@skz.si pošljete vaš odgovor na vprašanje “Zakaj imate radi HR?”, ter zraven prilepite svojo fotografijo.

Vaših prispevkov bomo zelo veseli!

Morten Jakobi (EVP People & Culture in Dustin Group and board member of DANSK HR) je za EAPM na vprašanje “Why do you love HR?”, odgovoril: “People are different. We are motivated differently. We act differently. I have repeatedly heard talented entrepreneurs and business leaders who sigh when talking about employees. And it is because the human being is an interesting kind who can be difficult to understand and who does not always do as expected. For me, in HR we represent the knowledge and perspective on the human being, which means that we can translate the differences into something meaningful for the companies. I am proud to be in HR, because I am convinced that we contribute with great value and are directly generating results.”

Vabilo na predavanje AEIOU voditeljstva.

  

Želite spoznati voditeljstvo prihodnosti? Želite odkriti svoje poslanstvo ter prispevati k trajnostnemu uspehu? Morda za razvijanje voditelja v sebi potrebujete le spodbudo, navdih?

Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine in Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine vabi na predavanje AEIOU voditeljstva.

Mag. Sonja Klopčič, neodvisna razvijalka sodobnega vodenja, svetovalka, predavateljica, vodja projektov, mentorica ter avtorica prve slovenske knjige o voditeljstvu, bo na predavanju razkrila novo kodo voditeljstva. Povezala jo bo z brezčasno modrostjo in nas navdihnila, da (ponovno) odkrijemo svoje poslanstvo in smisel ter s svojim delovanjem prispevamo k trajnostnemu uspehu – sebe osebno, timov, organizacije in skupnosti.

 

Pridružite se jim v četrtek, 30.05.2019, ob 13.00 uri, v prostorih TPV-ja
(Kandijska cesta 60, 8000 Novo mesto). S predavanjem bomo zaključili do 15.00 ure.

 

Kotizacija Dogodek je za člane DKD DBK in GZDBK brezplačen. Za nečlane je cena 50 EUR. Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun DKD Dolenjske in Bele krajine.

Prijava Prosimo vas, da svojo prijavo sporočite najkasneje do petka, 24.05.2019, do 15.00 ure, na el. naslov: m.becele@tpv.si.

Prijazno vabljeni!

 

Ujemite zadnje prijave in še pred poletjem nadgradite svoje znanje.

Corpohub vas vabi k ogledu trenutno najbolj aktualnih odprtih delavnic na temo agilnih metod dela!

Za člane SKZ ponujamo udeležbo na programih z 20% popustom na early bird ceno!

Kako se prijaviti?
Sledite povezavam in se na spletni strani prijavite preko obrazca. Ob prijavi vpišite kodo SKZ20.

Se vidimo!

Preberi več >>

Preberi več >>

Preberi več >>