Lean Innovation Week

Podjetje CorpoHub vas vabi na dogodek Lean Innovation Week, ki bo potekal od 25. – 29. marca 2019 v Ljubljani. Teden je namenjen vitkem inoviranju, agilni transformaciji in agilnem HR-u.


Lean Innovation Week zajema 4 sklope: 

Ob prijavi lahko koristite 20% popust za vse člane Slovenske kadrovske zveze. V tem primeru ob redni prijavi vpišite v opombe kodo SKZ20.

V primeru dodatnih vprašanj lahko pišete na: metka.resman@corpohub. com

Programe si oglejte v nadaljevanju!

Kadrospekt

 

Društvo študentov kadrovskega menedžmenta (DŠKM) 28. marca 2019 organizira izobraževalni dogodek z naslovom Kadrospekt, znotraj katerega želijo povezati kompetentne, profesionalno usposobljene strokovnjake na področju upravljanja človeških virov ter posameznike željne novega znanja.

Projekt bo sestavljen iz predavanj in delavnic ter se zaključil z okroglo mizo, v sklopu katere želijo zbrati profesionalce iz različnih podjetniških ekosistemov.
Osrednja tematika se nanaša na prehod novinca v vloge; želenega kadra, mentorja, ekipe, vodje in profesionalca.

Dogodek se začne ob 9. 00 na Fakulteti za družbene vede v veliki dvorani. Prvo predavanje bo namenjeno mentorstvu, kjer bo gostja Lea Tkalec (Lidl Slovenija) predstavila zakaj je mentor pomemben del novih zaposlenih. Za tem nam bo Dani Polajnar (Teambuilding Academy) predaval o ekipnem delu, s kakšnimi težavami se lahko srečujemo pri njem in kako te ovire najbolje premagati.

Društvo pa nam je pripravilo tudi dve delavnici. Tina Kozic Kolšek (Karierni center) bo vodila delavnico Linkedina, Neža Gerden (Lidl Slovenija) pa bo izvedla delavnico na temo Elevator pitch-a ter študentom in študentkam pomagala premagati strah pred stavkom “Na začetku bi vas prosili, da nam na kratko poveste nekaj o sebi…”.

Na koncu sledi še okrogla miza kjer se bodo Andrej Kohont (profesor na FDV), Maja Rojšek (Medis), Primož Zupan (mBills) in Nataša Tovornik (Competo) pogovarjali o tem kako iz novinca postati pravi profesionalec, kakršni so sami.

Spremljate jih lahko na njihovi Facebook strani, prijave pa sprejemajo tukaj do 19. marca.

Cikel delavnic Zavzeti ASI 2019.

V letu 2019, v okviru projekta Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI), sklad pripravlja dva povsem nova cikla brezplačnih delavnic.

Prvi cikel delavnic, ki bo izveden v okviru programa Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI) in ga sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada bo potekal med 14. 3. 2019 in 12. 4. 2019 v Ljubljani. Drugi, vsebinsko povsem identičen, se bo odvijal jeseni (september in oktober) v Kohezijski regiji vzhodna Slovenija (predvidoma v Laškem). Delavnice so brezplačne, namenjene pa so zlasti vsem tistim, ki se v svojih organizacijah ukvarjajo z razvojem zaposlenih (direktorji, vodje kadrovskih služb in HR managerji, kadroviki in kadrovski specialisti …).

Glavni cilj izvedbe delavnic je prenos praktičnih znanj in primerov dobrih praks v organizacije, da bi te spremenile oz. uvedle strategije upravljanja s starejšimi zaposlenimi ter dvignile zavedanje (navznoter in navzven), da lahko starejši zaposleni  (p)ostanejo pomemben člen podjetja. Projekt Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI), ki ga izvaja Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, namreč želi opolnomočiti delodajalce za upravljanje s starajočo se delovno silo, spodbuditi krepitev kompetenc in delovne aktivnosti starejših zaposlenih ter prispevati k izboljšanju njihovega položaja na trgu dela. Projekt se bo izvajal od leta 2017 do leta 2022.


Za udeležbo je obvezna PRIJAVA, v okviru katere je potrebno napisati tudi kratko motivacijsko pismo, kjer udeleženci čim bolje pojasnijo, kako jim bodo znanja, pridobljena na delavnicah koristila v njihovi organizaciji in kako bodo prispevali k razvoju starejših zaposlenih.

Ker je število udeležencev omejeno na 30, si sklad v primeru prevelikega števila prijav pridržuje pravico, da med prijavljenimi izbere tistih 30 kandidatov, za katere bo na podlagi motivacijskega pisma ocenil, da bodo s pridobljenimi znanji največ prispevali k razvoju starejših zaposlenih v svojih organizacijah.

 Za več informacij o aktivnostih projekta ASI se lahko obrnete na nas prek e-pošte asi@sklad-kadri.si, tel. št. 01 43 45 878 ali obiščete spletno stran www.zavzeti.si.


Promocija zdravja na delovnem mestu – nujno zlo ali priložnost?

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice

in podjetje Pios 365 d.o.o.

ter zaposlitveni center Avantus Maribor

vas vabijo na strokovno predavanje

1.del: Promocija zdravja na delovnem mestu

 – nujno zlo ali priložnost?

IN

2.del: Opažate težave z vidom? Imate težave z vzdrževanjem koncentracije ali pri vožnji avtomobila?


 Izvajalci:

Mateja Muraus Ferk iz podjetja Pios 365 in

Nives Skamlič, priznana logopedinja

Kdaj in kje:

v sredo, 27. 2 2019, ob 14 uri

v prostorih zaposlitvenega centra Avantus, Trg revolucije 2, Maribor

vhod skozi prehod zraven Cafe Gala – nasproti dežurne lekarne

(brezplačno parkiranje v Europarku)


TER

3.del: izvedba brezplačnega pregleda vida

Izvajalec:

Miha Trope, optika MEET


Vsebina:

  1. Celostni pristop k promociji zdravja na delovnem mestu s praktičnimi primeri in kako tudi s povezovanjem med podjetji pri izvedbah aktivnosti PZDM do boljših rezultatov.
  2. Težave z očmi niso nujno povezane z dioptrijo. Razkrili vam bomo druge možne vzroke.
  3. Vprašanja udeležencev.

Udeležba na dogodku je brezplačna. Če se dogodka ne morete udeležiti, prepustite rezervirano mesto svojemu sodelavcu ali znancu, ki ga tema zanima. 

Predavanje traja predvidoma do 15:20 ure. Za tem sledijo pregledi vida (za tiste, ki boste želeli to priložnost izkoristiti) ter mreženje.

Zaradi omejenega števila sedežev v predavalnici se obvezno prijavite na mail: ivanusa.mirjana@gmail.com  do 25.2.2019. Več>>.

Kadrovske prakse v svetu stalnih sprememb

Medtem ko se številna podjetja soočajo s problemom pomanjkanja usposobljene delovne sile tudi v Sloveniji, digitalizacija v vse večji meri preoblikuje svet dela. Podjetja se pomembnosti digitalizacije ter z njo povezanih (neizbežnih) sprememb in izboljšav procesov za uspeh podjetja vse bolj zavedajo, a se pogosto bojijo izzivov, ki jih uvajanje tovrstnih sprememb v podjetje prinaša za zaposlene (ang. Change management).


Agitavit Solutions d.o.o. vas vabi, da se jim 20. marca 2019 pridružite pri iskanja navdiha in deljenju dobrih kadrovskih pristopov. Skupaj boste iskali odgovore na vprašanja, na kakšen način sodobno poslovno okolje spreminja ustaljene kadrovske procese, katere priložnosti digitalizacija ponuja posameznim deležnikom in kako se lotiti uvajanja sprememb. Svoja znanja in praktične izkušnje bodo z vami poleg strokovnjakov iz Agitavit Solutions d.o.o. tudi gostujoči strokovnjaki iz  podjetij Imlek a.d., Kopit d.o.o. in Medis Intago d.o.o. Dogodek se bo odvil v hotelu Radisson Blu Plaza v Ljubljani in bo s pričetkom ob 8.45, trajal vse do 12.30.

Na dogodku vam bodo predstavili:

  • na kakšen način spremembe spreminjajo ustaljene kadrovske procese,
  • kako se lotiti uvajanja (digitalnih) sprememb (ang. Change management) v podjetje, da bodo novosti sprejeli vsi zaposleni,
  • katere priložnosti digitalizacija kadrovskih procesov ponuja posameznim deležnikom,
  • dobre prakse pri delu z zaposlenimi v podjetjih Agitavit Solutions d.o.o., Imlek a.d., Kopit d.o.o., Medis Intago d.o.o.

Več o dogodku si lahko preberete TUKAJ.

Slovenski kadrovski kongres 2019 – 29. EAPM kongres

 

Živimo v nestanovitnem, negotovem, kompleksnem in dvoumnem svetu, poslovanje pa zahteva agilnost, naklonjenost sodelovanju in hiter odziv na potrebe strank. Istočasno posamezniki kot zaposleni iščejo bolj osebno izkušnjo in odlično delovno okolje.

Na letošnjem mednarodnem kadrovskem kongresu združujemo predsednike evropskih kadrovskih zvez, strokovnjake s področja digitalne transformacije in uvajanja kulturnih kompetenc, bivšega NBA košarkarja, HR direktorje, predsednike uprav, ustanovitelja HR inštituta in generalnega sekretarja Svetovnega združenja zvez za upravljanje z ljudmi (WFPMA).

Vsi navedeni so nosilci HR prihodnosti, ki bodo 4. in 5. aprila na Bledu predstavili ključne sestavine, iz katerih boste lahko ustvarili najboljši recept za razvoj kadrovskega področja in zaposlenih v vaši organizaciji.


OSREDNJI GOVOREC

John Amaechi je spoštovan organizacijski psiholog, najbolje prodajan avtor New York Timesa in predsednik uprave podjetja APS (Amaechi Performance Systems). Sodeluje z organizacijami, kjer skrbi za izboljšanje učinkovitosti, pomaga pri težje rešljivih težavah in ustvarja uspešna delovna mesta, kljub izzivom in motnjam, ki smo jim priča v sodobnem svetu. Sodeluje tudi s posamezniki in jim pomaga pri izboljšanju komunikacije, vodstvenih sposobnosti in kulture v organizacijah za spodbujanje rasti, izboljšanja in doseganja ciljev. Preden je ustanovil svoje lastno podjetje, je bil več let profesionalni športnik in tudi prvi Anglež, ki je igral v NBA.



Razpis za podelitev plaket in priznanj SKZ za leto 2019

 

Komisija za priznanja Slovenske kadrovske zveze/v nadaljevanju SKZ/ razpisuje podelitev plaket in priznanj za leto 2019.

Temeljni kriterij za podelitev plakete ali priznanja je, da je predlagani kandidat pri svojem delu in vedenju ravnal v skladu s Kodeksom etike kadrovskih strokovnjakov Slovenije.

Drugi kriteriji za podelitev plaket ali priznanj so:

Zlata plaketa

Zlato plaketo lahko prejmejo člani društva za kadrovsko dejavnost za življenjsko delo na področju kadrovske dejavnosti, pri čemer so s celovitim delovanjem in dosežki pomembno prispevali:
• k razvoju kadrovske dejavnosti in stroke ter
• k delovanju in razvoju društev za kadrovsko dejavnost na lokalni, državni ali mednarodni ravni.

Srebrna plaketa

Srebrno plaketo lahko prejmejo člani društva za kadrovsko dejavnost ali društvo za kadrovsko dejavnost in/ali druga organizacija, ki so aktivni praviloma vsaj 10 let in so pri tem:
• učinkovito in uspešno opravljali razvojno in strokovno delo na kadrovskem področju
• aktivno in učinkovito delovali v društvih za kadrovsko dejavnost in
• pomembno prispevali k povezovanju teorije in prakse.

Priznanje

Priznanja lahko prejmejo člani društva za kadrovsko dejavnost (posameznik ali skupina), društva za kadrovsko dejavnost in/ali organizacije, ki so:
• na kadrovskem področju oblikovali izviren model, metodo in/ali tehniko in jo preizkusili v praksi ter je uporabna v več organizacijah in dejavnostih
• učinkovito in uspešno uveljavili kadrovski projekt v praksi in je ta model prispeval k uspešnosti organizacije ali dejavnosti v najmanj 3 letnem obdobju
• imeli pomembne zasluge za učinkovito povezovanje znanosti, stroke ter prakse
• uspešno organizirali in vsebinsko razvijali delovanje društev za kadrovsko dejavnost in SKZ.

Pri podeljevanju plaket oziroma priznanj za uspešno delo društev za kadrovsko dejavnost se poleg zgoraj navedenih kriterijev upošteva tudi:
• dobra organiziranost društva,
• količina in kakovost izvedenih strokovnih dogodkov,
• udeležba članov na dogodkih društev za kadrovsko dejavnost ali SKZ,
• urejeno administrativno-finančno poslovanje.

 

Izraz društvo za kadrovsko dejavnost se uporablja v pomenu društva za kadrovsko dejavnost, ki je član SKZ.


Rokovnik:

  1. Razpis se pošlje društvom za kadrovsko dejavnost in objavi na spletni strani SKZ ter v strokovni reviji HRM.
  2. Pisne predloge z utemeljitvami za podelitev plaket ali priznanj je potrebno poslati do 26. februarja 2019 na naslov sekretar@skz.si oz. Slovenska kadrovska zveza, Likozarjeva ulica 3, 1000 Ljubljana.
  3. Komisija bo opravila izbor in predloge nagrajencev do 6. marca 2019 poslala v potrditev Upravnemu odboru SKZ.
  4. Plakete in priznanja bodo podeljene na Slovenskem kadrovskem kongresu, 04./05. aprila 2019 na Bledu. 

 

Predsednik komisije:

Robert Kaše 

Novica: Člani DKD DBK obiskali podjetje Luka Koper.

Društvo za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine je v četrtek, 20. septembra 2018, popeljalo svoje člane v podjetje Luka Koper.

Ogledali so si mogočni pristaniški sistem, ki zagotavlja globalne logistične rešitve držav srednje in vzhodne Evrope. Predstavnica področja odnosov z javnostmi je med vožnjo skozi pristanišče predstavila njegovo zgodovino, pa tudi vrste tovora in različna področja dela.

Ker je namen strokovne ekskurzije že vsa leta izmenjava dobrih praks in izkušenj, so kadroviki v nadaljevanju z zanimanjem spremljali predstavitev razvoja kadrov in področja izobraževanj, ki sta ga pripravili predstavnici s kadrovskega področja podjetja Luka Koper. Spoznali so njihova orodja za identifikacijo kadrovskih potencialov in razvoj le-teh, pa tudi potek usposabljanja zaposlenih.

 

Brez tega, da bi se sprehodili in naužili svežega morskega zraka ni šlo, zato je sledilo kosilo tik ob morju, v starem mestnem jedru Izole, za zaključek pa še prijetno druženje v vinski kleti Vinakoper.

“Notranja moč sodobnega voditelja”.

V soboto, 10. novembra ob 13. uri, bo v hotelu Slon v Ljubljani potekal seminar o osebnostnih lastnostih »ozaveščenega« voditelja ter o pomembnih temah, ki jih takšen strokovnjak srečuje pri svojem delu.

Na uspeh podjetja pomembno vpliva tudi mreženje, način, kako zbiramo in ohranjamo odnose – to je socialni kapital. Ozaveščeni voditelj vidi mrežo povezav z ljudmi – sodelavci, skupnostjo – vse odnose. Vidi razpon za dolgoročne izzive, ima sistemsko razumevanje – sledi več pomembnim sistemom, ki delujejo hkrati. Ena od tehnik, ki bo predstavljena na dogodku, s katero učinkovito obvladujemo stres, ki je danes naš vsakodnevni spremljevalec bo tudi meditacija. 

Organizatorki mag. Marja Černelič in Barbara Sarić, ustanoviteljica psihoterapije in celostnega pristopa k zdravju s.p. zagotavljata, da se boste na dogodku skozi različne vidike, pogovarjali o tem, kako osebna transformacija globinsko preoblikuje vse naše odnose: odnos do sebe, odnos do bližnjih, odnos do širše skupnosti, in kako ta sprememba na novo oblikuje naše profesionalne odnose.


Dogodek se bo zaključil s pogovorno okroglo mizo, kjer bodo integrirani različni pogledi, izkušnje in mnenja sodelujočih:

  • Barbare Sarić, BA psihoterapevtske znanosti, specializantke psihoanalize, motivatorke v teamih,
  • dr. Sama Javornika, direktorja Regia group, mag.
  • mag. Marje Černelič, osebne in podjetniške svetovalke,
  • Alenke Hren, vodje programa SPIRIT Slovenija,
  • Tatjane Fink, MBA, mentorice inovativnega voditeljstva,
  • Mateja Feguša, direktorja in lastnika podjetja Donar d.o.o.,
  • Boška Praštala, svetovalca za mreženje,
  • Ksenije Špiler Božič, direktorice in poslovne trenerke BB svetovanje,
  • Sandija Dolinarja, dolgoletnega voditelja meditacij,
  • Marka Ujca, igralca, trenerja javnega nastopanja in lutkovnega animatorja,
  • Petre Arula, urednice, novinarke in blogerke,
  • Tadeja Šinka, astrologa za podjetja.

    Več o dogodku si lahko preberete TUKAJ.

*Vsem članom Slovenske kadrovske zveze organizatorji dogodka podeljujejo 15% popust na kotizacijo.

RTM Konferenca.

Tudi letos se bo na Ljubljanskem gradu odvila RTM konferenca, in sicer z naslovom Razvoj trajnostnega menedžmenta – postanimo agilni (www.konferenca-rtm.si). Letošnja konferenca RTM 2018 bo kakovost menedžmenta obravnavala z zornega kota agilnosti menedžmenta, kot ključne komponente, ki omogoča hitro in trajno prilagajanje menedžmenta spremembam v poslovnem okolju.

RTM Razvoj Trajnostnega Menedžmenta – je poslovna konferenca namenjena ozaveščanju ter promociji pomena in pomembnosti kakovostnega menedžmeta za trajnostni razvoj Slovenije in širšega okolja. Aplikativnost konference zagotavljajo predvsem primeri konkretnih analitskih, diagnostičnih in razvojnih pristopov ter dobrih praks

 

 

Trajnostni menedžment je tisti, ki s svojim delovanjem zagotavlja skladnost med ekonomijo, človekom in
okoljem. V zagotavljanju skladnosti je najbolj pomemben element prožanje, zaznavanje in obvladovanje sprememb.

Skupaj z 20 govorci se bo v “TED-talk” predstavitvah odgovarjalo na naslednja vprašanja:

  • Zakaj je agilnost najpomembnejša veščina za naslednje desetletje?
  • Zakaj je agilnost lahko način življenja?
  • Kako doseči osebno agilnost?
  • Kako krepiti pristop agilnega vodenja?
  • Kaj točno smo se že naučili ob uvajanju agilnosti?
  • Kaj točno lahko počnete, da boste bolj agilni?