Adriatic Innovation Island.

 

Hrvaška pisarna za ustvarjalnost in inovativnost vabi na Adriatic Innovation Island.

Adriatic Innovation Island je ekskluzivna konferenca, ki se osredotoča na industrijo človeških virov in digitalne transformacije.

Konferenca bo potekala od 22. do 24. maja na čudovitem otoku Katarina, Rovinj, Hrvaška. Celoten otok je zaprt samo za udeležence konference (omejeno na 150 udeležencev), kar omogoča ekskluzivne možnosti za mreženje in edinstveno prizorišče.

Z nami bodo tudi:

  • Joerg Blunder (Vice President Organizational Culture at Coca-Cola European Partners)
  • Laura Schroeder (HR technology advisor who has led product strategy and marketing teams for PeopleSoft, Workday, and Oracle)
  • Dr. Claudia Rohde (Head of HR Development Mast-Jägermeister SE)
  • Alfonso Díez David (Global Digital Human Resources at Renault-Nissan-Mitsubishi)
  • Richard Graf  (Inventor of decision-making processes for agile transformation as a prerequisite for digital change: K-i-E scale – accepted scale system),

ter še mnogo drugih odličnih govorcev!

Več informacij in prijave sprejemajo tukaj.


Dr. Natasha Lazareski: Kako biti pristen in fleksibilen vodja: Izkustvena delavnica.

Inštitut Ekvilib 7. junija 2019 v Sloveniji gosti avstralsko predavateljico in svetovalko Dr. Natasho Lazareski, ki bo vodila izkustveno delavnico z naslovom Kako biti pristen in fleksibilen vodja. 

Delavnica je namenjena vodjem in vsem, ki to še postajajo. Razvoj agilnih in trajnostnih organizacij zahteva pristno in transformacijsko vodstvo. Pristni vodje se zavedajo samih sebe, drugih in so v težkih situacijah sposobni sprejemati odločitve na podlagi vrednot.

Delavnica temelji na rezultatih najnovejših vedenjskih in nevroznanstvenih raziskav. Dokazano ustvarja psihološko prožnost in zmanjšuje stres.

Enodnevna delavnica je zasnovana na način, da doseže naslednje:

– Zgradi samozavedanje vodij, zavedanje drugih, odpornost in psihološko prilagodljivost

– Omogoči vodjem, da v težkih situacijah sprejmejo odločitve, ki jih vodijo vrednote, ne glede na to, kako težko je

– Nauči tehnik samopomoči in pomoči drugim v težkih situacijah

– Opolnomoči vodstveno skupino, da gradi in obdrži pozitivno in zavzeto kulturo na delovnem mestu

– Poveča razumevanje odpornosti ali “psihološke prilagodljivosti” – in kako ta gradi odpornost, zmanjšuje stres, povečuje zadovoljstvo z življenjem, krepi odnose

 

Dr. Natasha Lazareski je direktorica avstralskega svetovalnega podjetja PsyFlex, ki raziskuje povezave med umom, telesom, okoljem in dobrim počutjem. Več o predavateljici si lahko preberete tukaj.

 

 

*Vsi člani Slovenske kadrovske zveze imate ob prijavi na dogodek 10% popust.

Zavzetost zaposlenih in kakšne kompetence potrebujejo.

Društvo kadrovskih delavcev Maribora, Lenarta in Slovenske Bistrice skupaj z Andragoškim zavodom in Zaposlitvenim centrom Avantus, vas v Tednu vseživljenjskega učenja vabi na aktivno delavnico z naslovom Zavzetost zaposlenih in kakšne kompetence potrebujejo.

Dogodek se bo odvil v četrtek, 23. maja 2019, ob 14. uri na Andragoškem zavodu Maribor-Ljudski univerzi, Maistrova ulica 5, v Mariboru.

– Kaj je zavzetost ? Kako zavzeti so vaši sodelavci ? Kako jih motivirati ?
– Kakšne kompetence potrebujejo za večjo zavzetost ?
– Kako in kje pridobiti manjkajoče kompetence ?
 Na ta vprašanja bosta odgovorili gospa Helen Hošpel in gospa Irena Urankar.

Helena Hošpel je psihoterapevtka, motivatorka in predavateljica mehkih veščin, ki svoje znanje podaja na podlagi dolgoletnih izkušenj pri delu z upravljanjem s človeškimi viri.

Predavanje bo praktično naravnano in sproščeno, zaželena bodo vprašanja in kritično razmišljanje. Njeno temeljno poslanstvo je razvijanje posameznikove osebnosti in njegovih potencialov. Predava ljudem vseh starosti in profilov tako v gospodarstvu, kot tudi različnim ranljivim skupinam, ki potrebujejo pomoč pri vključevanju na trg delovne sile. Aktivno je vključena je v nacionalne in evropske projekte. Svoje teoretično znanje je pridobivala na Univerzi Sigmunda Freuda na Dunaju.

Irena Urankar je direktorica Andragoškega zavoda Maribor-Ljudske univerze. Zavod se v zadnjih letih intenzivneje ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem o možnostih izobraževanja zaposlenim ter sodeluje v številnih projektih MIZŠ, ESS in tudi mednarodnih

Predavanje bo praktično naravnano in sproščeno, zaželena bodo vprašanja in kritično razmišljanje.

Delavnico bo povezovala in moderirala mag. Mirjana Ivanuša-Bezjak.

*Udeležba na delavnici je brezplačna

8. mednarodni simpozij o zdravem življenjskem slogu.

24alife vljudno vabi na 8. mednarodni simpozij o zdravem življenjskem slogu,
ki ga organizira skupaj z Ministrstvom za zdravje RS, Zdravniško zbornico Slovenije in Amcham
z naslovom Več obrazov dobrega počutja; preventiva, okrevanje in izboljšanje zdravja.

HLS simpozij bo 13. in 14. maja 2019 v prostorih Domus Medica v Ljubljani.

Pridružite se največjemu strokovno regionalnemu srečanju, posvečeno skrbi za krepitev zdravja in dobrega počutja na organizacijski ravni. Simpozij združuje vrhunske predavatelje z vsega sveta, ki se vsako leto srečajo z namenom, da predstavijo, prediskutirajo in delijo svoje najnovejše zamisli o bolj zdravem in srečnem svetu.

Program in ostale zanimivosti si lahko ogledate tukaj.

Več informacij in prijava: https://www.24alife.com/hls-symposium/2019
Udeležba na simpoziju znaša 49 eur + DDV, v ceno je vključeno parkirno mesto.

Za vse informacije so vam na voljo na 059 22 65 5 4 in na damijana.podbregar@24alife.com

Utrinki Slovenskega kadrovskega kongresa 2019.

 

Slovenski kadrovski kongres je tudi letos uspešno za nami. Najlepše se zahvaljujemo vsem sponzorjem in partnerjem, ki so tako ali drugače pripomogli k uspešni izvedbi osrednjega kadrovskega dogodka pri nas, Slovenskega kadrovskega kongresa 2019.

Letos smo gostili EAPM Congress, ki se je v letošnjem letu prvič odvijal na območju vzhodne Evrope! Gregor Rajšp, predsednik Slovenske kadrovske zveze in direktor menedžmenta človeških virov in organizacije v Mercatorju, je za Dnevnik poudaril, da je za Slovenijo resnična čast, da smo gostili in soorganizirali Evropski kadrovski kongres, ki je že 29. zapored in letos prvič poteka v naši regiji. »Zbralo se je rekordno število kadrovikov, kar 500 nas je tukaj na Bledu. Poglobili smo se v najsodobnejše vsebine, s katerimi se ukvarjajo današnji kadroviki. To so kultura, agilnost, sodobno voditeljstvo in kompetence kadrovskih delavcev v prihodnosti,« je dodal.

Da boste lažje dočakali naslednji kadrovski kongres si oglejte nekaj foto utrinkov.

Se vidimo naslednje leto!

 

1. Konferenca o kreativnosti.

 

KONFERENCA O KREATIVNOSTI – ZAKAJ, ČEMU IN KAKO KREIRATI

Kratka predavanja in zanimive delavnice

Sveže ideje potrebujemo tako pogosto kot kruh in vodo. Pa vendar le redki vedo, kako priti do njih hitro in enostavno ter v velikih količinah.

Ljudje, ki ne znajo kreativno razmišljati, pogosto preskočijo fazo pridobivanja informacij ali oblikovanja jasnega vprašanja. Včasih ‘skočijo v vodo’, ne da bi sploh vklopili možgane. Radi delajo tako, kot je delovalo včeraj. Pogosto se zapletejo, ker tisti, ki se spomni nečesa novega, razmišlja divergentno, tisti, ki to idejo sliši, pa konvergentno. Prvi ideje našteva, drugi pa jih takoj ocenjuje. Ker prvi običajno našteje le malo idej, zavračanje drugega začne jemati osebno. Rezultat vsega naštetega je občutek nenehnega dela, ne da bi se premaknili naprej.

 

Konferenca je razdeljena na dva dela:

  • Kratka predavanja – kjer bodo svoje izkušnje z vodenjem kreativnega procesa pri sebi in drugih, v majhnih in velikih ter tudi v neprofitnih organizacijah delili najboljši na svojem področju
  • Zanimive delavnice – kjer vas bodo posameznih metod, tehnik in orodij generiranja idej učili izkušeni izvajalci.
  • Med enim in drugih delom lahko prosto prehajate, vendar se morate na delavnice prijaviti prej.

Konferenca je namenjena zaposlenim v organizacijah, katerih naloga je (med drugim), da skrbijo:

  • za transparentno in hitro pretočnost informacij in idej;
  • za ustvarjalnost in podjetnost vsakega posameznika,
  • za inovativnost tima in razvoj podjetja,
  • za sinergično timsko sodelovanje.

Na njej pričakujejo vse, ki želijo izvedeti čim več informacij in se naučiti čim več veščin, kako pri sodelavcih spodbujati ustvarjalno, sodelovalno in osredotočeno razmišljanje (v)naprej ter kako vzpostavljati postopke in strukturo, da se zamisli, invencije in potencialne inovacije v podjetju slišijo, presojajo, izberejo, razdelajo in udejanjijo. To je v današnjem nestabilnem svetu namreč edini način, da podjetje preživi, in s tem njegovi zaposleni.

Program si oglejte tukaj.

Več informacij o delavnici.


Člani Slovenske kadrovske zveze imate na delavnico 10% popust.

Uvajanje coachinga v organizacijah

Inštitut Olos 28. marca 2019 organizira delavnico Uvajanje coachinga v organizacijah.  Če razmišljate o uvajanju coachinga v vaše podjetje/organizacijo ali pa ste že stopili na to pot in bi radi izmenjali izkušnje z  ostalimi udeleženci in izkušeno trenerko in coachinjo ste prisrčno vabljeni.


Cilji:

  • Opremiti udeležence z zavedanjem, kako razviti vodje coache v organizaciji in katere so možne poti uspešnega uvajanja coachinga v organizacijo.
  • Razumeti zakaj, kako, kaj in kje lahko coaching koristi vašemu poslu in strankam.

Vsebina:

  • Zakaj coaching?
  • Razlikovanje med moderiranjem, coachingom, treningom, mentorstvom
  • Sponzorji, vodje coachi, vodje mentorji, ….v vaši organizaciji
  • Ustvarjanje ravnovesja med organizacijsko kulturo, strukturo in procesom
  • Notranji (interni) in zunanji (eksterni) coachi
  • Upravljanje odpora in vodenje sprememb
  • Nevroznanost o komuniciranju
  • Dobre prakse uvajanja coachinga v organizacijah
  • Razvijanje okvirov za coaching v vaši organizaciji

Več informacij o delavnici dobite na povezavi.

Delavnico bo vodila Saima Butt, Change Advantage Ltd,  ki je certificirani mojster coach (Master Certified Coach, MCC) in mednarodni trener coachev iz Oxforda v Angliji.


Člani društev, ki delujejo v okviru Slovenske kadrovske zveze imajo 10 % popust. Za uveljavljanje popusta na prijavnici v opombe vpišite kodo SKZ+ ime lokalnega društva, v katero ste včlanjeni.

 

Lean Innovation Week

Podjetje CorpoHub vas vabi na dogodek Lean Innovation Week, ki bo potekal od 25. – 29. marca 2019 v Ljubljani. Teden je namenjen vitkem inoviranju, agilni transformaciji in agilnem HR-u.


Lean Innovation Week zajema 4 sklope: 

Ob prijavi lahko koristite 20% popust za vse člane Slovenske kadrovske zveze. V tem primeru ob redni prijavi vpišite v opombe kodo SKZ20.

V primeru dodatnih vprašanj lahko pišete na: metka.resman@corpohub. com

Programe si oglejte v nadaljevanju!

Kadrospekt

 

Društvo študentov kadrovskega menedžmenta (DŠKM) 28. marca 2019 organizira izobraževalni dogodek z naslovom Kadrospekt, znotraj katerega želijo povezati kompetentne, profesionalno usposobljene strokovnjake na področju upravljanja človeških virov ter posameznike željne novega znanja.

Projekt bo sestavljen iz predavanj in delavnic ter se zaključil z okroglo mizo, v sklopu katere želijo zbrati profesionalce iz različnih podjetniških ekosistemov.
Osrednja tematika se nanaša na prehod novinca v vloge; želenega kadra, mentorja, ekipe, vodje in profesionalca.

Dogodek se začne ob 9. 00 na Fakulteti za družbene vede v veliki dvorani. Prvo predavanje bo namenjeno mentorstvu, kjer bo gostja Lea Tkalec (Lidl Slovenija) predstavila zakaj je mentor pomemben del novih zaposlenih. Za tem nam bo Dani Polajnar (Teambuilding Academy) predaval o ekipnem delu, s kakšnimi težavami se lahko srečujemo pri njem in kako te ovire najbolje premagati.

Društvo pa nam je pripravilo tudi dve delavnici. Tina Kozic Kolšek (Karierni center) bo vodila delavnico Linkedina, Neža Gerden (Lidl Slovenija) pa bo izvedla delavnico na temo Elevator pitch-a ter študentom in študentkam pomagala premagati strah pred stavkom “Na začetku bi vas prosili, da nam na kratko poveste nekaj o sebi…”.

Na koncu sledi še okrogla miza kjer se bodo Andrej Kohont (profesor na FDV), Maja Rojšek (Medis), Primož Zupan (mBills) in Nataša Tovornik (Competo) pogovarjali o tem kako iz novinca postati pravi profesionalec, kakršni so sami.

Spremljate jih lahko na njihovi Facebook strani, prijave pa sprejemajo tukaj do 19. marca.

Cikel delavnic Zavzeti ASI 2019.

V letu 2019, v okviru projekta Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI), sklad pripravlja dva povsem nova cikla brezplačnih delavnic.

Prvi cikel delavnic, ki bo izveden v okviru programa Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI) in ga sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada bo potekal med 14. 3. 2019 in 12. 4. 2019 v Ljubljani. Drugi, vsebinsko povsem identičen, se bo odvijal jeseni (september in oktober) v Kohezijski regiji vzhodna Slovenija (predvidoma v Laškem). Delavnice so brezplačne, namenjene pa so zlasti vsem tistim, ki se v svojih organizacijah ukvarjajo z razvojem zaposlenih (direktorji, vodje kadrovskih služb in HR managerji, kadroviki in kadrovski specialisti …).

Glavni cilj izvedbe delavnic je prenos praktičnih znanj in primerov dobrih praks v organizacije, da bi te spremenile oz. uvedle strategije upravljanja s starejšimi zaposlenimi ter dvignile zavedanje (navznoter in navzven), da lahko starejši zaposleni  (p)ostanejo pomemben člen podjetja. Projekt Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI), ki ga izvaja Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, namreč želi opolnomočiti delodajalce za upravljanje s starajočo se delovno silo, spodbuditi krepitev kompetenc in delovne aktivnosti starejših zaposlenih ter prispevati k izboljšanju njihovega položaja na trgu dela. Projekt se bo izvajal od leta 2017 do leta 2022.


Za udeležbo je obvezna PRIJAVA, v okviru katere je potrebno napisati tudi kratko motivacijsko pismo, kjer udeleženci čim bolje pojasnijo, kako jim bodo znanja, pridobljena na delavnicah koristila v njihovi organizaciji in kako bodo prispevali k razvoju starejših zaposlenih.

Ker je število udeležencev omejeno na 30, si sklad v primeru prevelikega števila prijav pridržuje pravico, da med prijavljenimi izbere tistih 30 kandidatov, za katere bo na podlagi motivacijskega pisma ocenil, da bodo s pridobljenimi znanji največ prispevali k razvoju starejših zaposlenih v svojih organizacijah.

 Za več informacij o aktivnostih projekta ASI se lahko obrnete na nas prek e-pošte asi@sklad-kadri.si, tel. št. 01 43 45 878 ali obiščete spletno stran www.zavzeti.si.